|
Stierenoog
|
 |
« Gepost op: December 01, 2007, 01:55:41 » |
|
Ontwikkelaar Infinity Ward heeft aangegeven weer te werken aan een nieuwe (kleine) patch voor de PC versie van Call of Duty 4: Modern Warfare. De nieuwe kleine patch moet het 'Pure_sv' probleem oplossen. De ontwikkelaar wilt iedereen bedanken die meewerkt met het melden van bugs. Infinity Ward zit na de release van Call of Duty 4 zeker niet stil, er zijn nu al 2 patches uitgebracht voor de PC versie van de game.
De nieuwe patch moet ook de nauwkeurigheid van de sniper verbeteren en een fout met de ACOG Scope oplossen. Infinity Ward maakte onlangs ook bekend dat zij vaker kleinere en frequentere patches willen uitbrengen. Als ze meer patches willen uitbrengen moeten ze misschien eens gaan denken aan een systeem zoals Steam  Jammer dat ze de snipers gaan aanpassen, ik hoop dat ze niet te sterk gaan worden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MartinBean
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: December 01, 2007, 11:35:59 » |
|
Nog veel belangrijker is dat ze het cheaten onder controle houden. Dat was vroeger nog wel eens een probleem. Zolang ze dat goed in de smiezen houden mag die sniper van mij best wel beetje krachtig zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: December 01, 2007, 15:09:16 » |
|
Wel positief dat ze vaker updates willen uitbrengen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: December 01, 2007, 15:46:48 » |
|
die snipers wat sterker mag wel van mij... je moet altijd 2x sgieten (met dragunov; als je geen headie sgiet)
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: December 01, 2007, 17:17:20 » |
|
Dat de sniper niet zo sterk is vind ik juist pro, in CoD2 was het echt kud namelijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Centurion
Member
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: December 01, 2007, 17:25:35 » |
|
Dat de sniper niet zo sterk is vind ik juist pro, in CoD2 was het echt kud namelijk.
indeed en 1 van de hoofdredenen dat ik cod2 een bagger spel vond.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: December 01, 2007, 18:31:20 » |
|
whiners.... 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
Donkerekip
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: December 01, 2007, 20:35:56 » |
|
Het is wel beter dat ze nauwkeurigheid aanpassen van de snipers, ik schiet met adem inhouden raak maar gaat dan ergens anders heen, die kogel  sterkte moet wel blijven maar nauwkeurigheid moeten ze zeker aanpassen!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stierenoog
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: December 01, 2007, 20:49:22 » |
|
Het is wel beter dat ze nauwkeurigheid aanpassen van de snipers, ik schiet met adem inhouden raak maar gaat dan ergens anders heen, die kogel  sterkte moet wel blijven maar nauwkeurigheid moeten ze zeker aanpassen!!! Dan heb je ook de singleplayer niet gespeeld  Een kogel heeft namelijk ook last van de wind, dus ik vind het opzich wel realistisch dat zo'n kogel soms een afwijking heeft.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stierenoog
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: December 01, 2007, 20:50:42 » |
|
Voordat PAM of een andere mod op onze server kan draaien zijn we trouwens weer een maandje verder ben ik bang. Ik ben er net achter gekomen dat er een bug in de linux files zit waardoor de modfiles niet gedownload kunnen worden van de server. :S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: December 01, 2007, 21:14:03 » |
|
Voordat PAM of een andere mod op onze server kan draaien zijn we trouwens weer een maandje verder ben ik bang. Ik ben er net achter gekomen dat er een bug in de linux files zit waardoor de modfiles niet gedownload kunnen worden van de server. :S
omg
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
Donkerekip
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: December 01, 2007, 21:18:03 » |
|
Het is wel beter dat ze nauwkeurigheid aanpassen van de snipers, ik schiet met adem inhouden raak maar gaat dan ergens anders heen, die kogel  sterkte moet wel blijven maar nauwkeurigheid moeten ze zeker aanpassen!!! Dan heb je ook de singleplayer niet gespeeld  Een kogel heeft namelijk ook last van de wind, dus ik vind het opzich wel realistisch dat zo'n kogel soms een afwijking heeft. ja klopt wel maar in multiplayer kan je niet zin hoe de wint waait, of wel?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: December 02, 2007, 00:06:54 » |
|
Het is wel beter dat ze nauwkeurigheid aanpassen van de snipers, ik schiet met adem inhouden raak maar gaat dan ergens anders heen, die kogel  sterkte moet wel blijven maar nauwkeurigheid moeten ze zeker aanpassen!!! Dan heb je ook de singleplayer niet gespeeld  Een kogel heeft namelijk ook last van de wind, dus ik vind het opzich wel realistisch dat zo'n kogel soms een afwijking heeft. ja klopt wel maar in multiplayer kan je niet zin hoe de wint waait, of wel? Wint? Beter ga je nog even naar school ofzo, damn, dat leer je zelfs op het VMBO (no flame intended).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Donkerekip
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: December 02, 2007, 10:33:36 » |
|
LOOOOOOOOOOOL WINT MET EEN T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOLOLOL NU LIJK IK VMBO ENZO KUT KUT KUT  NU IS REPUTATIE OMLAAG  :'(
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: December 02, 2007, 11:09:25 » |
|
LOOOOOOOOOOOL WINT MET EEN T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOLOLOL NU LIJK IK VMBO ENZO KUT KUT KUT  NU IS REPUTATIE OMLAAG  :'( Welke reputatie? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|