|
Voodoo
Gast
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: December 03, 2007, 23:14:21 » |
|
kan t niet zo zijn dat ie dan alleen voor de console is ? net als 3.
|
|
|
|
« Laatste verandering: December 03, 2007, 23:18:10 door Voodoo »
|
|
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: December 04, 2007, 10:15:46 » |
|
Dat kan ook. Nog een optie is dat het gewoon een soort add-on is voor CoD4. We zullen zien 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: December 04, 2007, 13:42:41 » |
|
we lijken wel moslims.....alvast klagen voordat de inhoud bekend is 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: December 04, 2007, 16:31:45 » |
|
maar het is een feit, dat je er eerst aan moet wenne, ben je er dan eindelijk aan gewend, je wilt presteren, je moet aan je teamgenoten wennen, komt er een nieuw deel uit, zo werkt dat niet  Maar het zou wel zoiets worden zoals cod3 die niet op de pc uitkomt. Dat hoop ik tenminste maar 
|
|
|
|
« Laatste verandering: December 04, 2007, 16:34:40 door PhoeniX »
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: December 06, 2007, 16:06:42 » |
|
cod 4 = poep
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
craver
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: December 06, 2007, 16:15:11 » |
|
cod 4 = poep
speel het eerst voor je whinet  en aub niet elke keer opnieuw hetzelfde...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: December 06, 2007, 16:20:03 » |
|
Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer - 8 hours ik heb het gespeeld  rank 30 ofzo jammer vind ik dat je nix aan je ranking hebt.( die je in public opbouwt ) en dat er zo weinig perks beschikbaar zijn in wars. die dingen zitten er nie voor nix in o_O oh en glnnetje ik speelde het eerder dan jouw
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
|
Stierenoog
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: December 06, 2007, 16:29:22 » |
|
Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer - 8 hours ik heb het gespeeld  rank 30 ofzo jammer vind ik dat je nix aan je ranking hebt.( die je in public opbouwt ) en dat er zo weinig perks beschikbaar zijn in wars. die dingen zitten er nie voor nix in o_O oh en glnnetje ik speelde het eerder dan jouw Met de lancering van de nieuwe website hoop ik ook een eerste versie voor de realtime stats voor CoD4 af te hebben (Je weet wel, die slet Eva  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: December 06, 2007, 19:01:34 » |
|
Met de lancering van de nieuwe website hoop ik ook een eerste versie voor de realtime stats voor CoD4 af te hebben (Je weet wel, die slet Eva  ) ow die knijter geile?
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: December 06, 2007, 20:11:50 » |
|
dan stel ik als welkomstboodschap voor: "een geile goeiemoggel!!"
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: December 06, 2007, 21:03:48 » |
|
en dat er zo weinig perks beschikbaar zijn in wars.
ja er zijn idd 3 perks niet... 
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|
Stierenoog
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: December 06, 2007, 21:34:10 » |
|
In CB kun je geen Perks kiezen, zijn de helft van alle wapens uit, en kun je alleen een grip of silencer nemen :S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: December 06, 2007, 22:31:08 » |
|
ja cb verpestte cod 2 ook
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: December 06, 2007, 23:53:16 » |
|
In CB kun je geen Perks kiezen, zijn de helft van alle wapens uit, en kun je alleen een grip of silencer nemen :S
No shit? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: December 07, 2007, 16:19:17 » |
|
ja cb verpestte cod 2 ook
minder dan cb op cod4!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|