|
BioHazard
Gast
|
 |
« Gepost op: Februari 22, 2009, 22:02:36 » |
|
hoi, ik ben een goede gamer die met jullie een leuke tijd will hebben
|
|
|
|
« Laatste verandering: Februari 28, 2009, 15:47:00 door Moraal »
|
|
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Februari 22, 2009, 22:03:24 » |
|
Pré's voor to-aanvraag:
* Leeftijd: 16+ * Xfire * Teamspeak * Geen clanhopper * Geen gewhine!
Denk je hieraan te kunnen voldoen, voorzie je to-aanvraag van onderstaande gegevens. De verschillende squadleaders zullen contact met je opnemen via het forum en/of via xfire.
* Nickname: * Echte naam: * Leeftijd: * Welke game je speelt: * Welk team je wilt joinen: * Skill in game: * Ex-clan(s): * Xfire: * Eventueel CoD WaW profile name: ** Je motivatie om SilverBullet clan te joinen, is altijd interessant om te lezen. Grijns
PS: gewoon deze punten overnemen en in een nieuw topic posten in het gedeelte Join SilverBullet aub.
ALVAST BEDANKT (Y)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Februari 22, 2009, 23:26:19 » |
|
* Nickname:Slutje! * Echte naam:bas philips * Leeftijd:20 * Welke game je speelt:cod2/4/5 * Welk team je wilt joinen:een geile * Skill in game:high +++++ * Ex-clan(s):hoerenhuis het gouden aarsje * Xfire:thestarplayer * Eventueel CoD WaW profile name:Sletje! ** Je motivatie om SilverBullet clan te joinen, is altijd interessant om te lezen. Grijns lijkt me wel leuk hier  ik spreek jullie wel op ts (we kunnen natuurlijk ook afspreken ergens langs de A7) ALVAST BEDANKT (Y)
|
|
|
|
|
|
wie de fuck is sletje eigenlijk?? 
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Februari 23, 2009, 00:04:59 » |
|
* Nickname:Slutje! * Echte naam:bas philips * Leeftijd:20 * Welke game je speelt:cod2/4/5 * Welk team je wilt joinen:een geile * Skill in game:high +++++ * Ex-clan(s):hoerenhuis het gouden aarsje * Xfire:thestarplayer * Eventueel CoD WaW profile name:Sletje! ** Je motivatie om SilverBullet clan te joinen, is altijd interessant om te lezen. Grijns lijkt me wel leuk hier  ik spreek jullie wel op ts (we kunnen natuurlijk ook afspreken ergens langs de A7) ALVAST BEDANKT (Y) nee man jou TO zag er heel anders uit ... Ik heb hem even opgezocht: hallo ik ben dus Basje en ik ben 18 jaar oud. ik ben op zoek naar een leuke mannelijke levenspartner clan en ik ben single. doei doei
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Februari 23, 2009, 02:34:54 » |
|
* Nickname:Slutje! * Echte naam:bas philips * Leeftijd:20 * Welke game je speelt:cod2/4/5 * Welk team je wilt joinen:een geile * Skill in game:high +++++ * Ex-clan(s):hoerenhuis het gouden aarsje * Xfire:thestarplayer * Eventueel CoD WaW profile name:Sletje! ** Je motivatie om SilverBullet clan te joinen, is altijd interessant om te lezen. Grijns lijkt me wel leuk hier  ik spreek jullie wel op ts (we kunnen natuurlijk ook afspreken ergens langs de A7) ALVAST BEDANKT (Y) nee man jou TO zag er heel anders uit ... Ik heb hem even opgezocht: hallo ik ben dus Basje en ik ben 18 jaar oud. ik ben op zoek naar een leuke mannelijke levenspartner clan en ik ben single. doei doei hahha 
|
|
|
|
|
|
wie de fuck is sletje eigenlijk?? 
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Februari 23, 2009, 08:50:29 » |
|
Bestaat dat huis "het gouden aarsje" nog?? Daar voel ik me wellicht meer op mijn plaats  Ik zie je overige gegevens met belangstelling tegemoet Biohazard! Smook. 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Februari 23, 2009, 17:28:08 » |
|
naam komt me bekend voor btw, maar waarvan?
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
asbak
Member
Full Member

|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Februari 25, 2009, 13:35:23 » |
|
Wat is goed? Kill me and am your friend 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Februari 25, 2009, 14:05:44 » |
|
Wat is goed? Kill me and am your friend  ja kan echt vet goed engels!
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Februari 25, 2009, 17:04:25 » |
|
ik denk dat biohazard dit niet meer leest....
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Februari 25, 2009, 21:05:01 » |
|
idd denk het ook
|
|