Murdock
Wannabee Forum Member

|
 |
« Gepost op: December 28, 2007, 18:15:26 » |
|
 Kan er iemand mij mss bij helpen? Kwou nog eens cod 2 spelen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Murdock
Wannabee Forum Member

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: December 28, 2007, 18:18:27 » |
|
Oe sry ervoor dat ik het perongeluk in fun geplaatst heb. Hoort normaal in de huiskamer  Hopelijk kunnen jullie mij helpen  grtz.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stierenoog
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: December 28, 2007, 18:51:02 » |
|
Probeer eens:
Deze computer Dvd-schijf openen met explorer setup.exe runnen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 03, 2008, 16:43:46 » |
|
Dit probleem had ik ook, heb je Office 2007 geinstalleerd? Zo ja: dat is de oorzaak.
Oplossing was paar keer op OK klikken, en dan gewoon heel vaak op Install klikken, dan pakt ie m vanzelf, heel gaar. Na installatie had ik geen problemen meer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Januari 03, 2008, 19:22:14 » |
|
ik kopieer CoD2 (in een dergelijk geval) naar een andere of externe harddisk (jaja, inclusief screennies) pc opnieuw installeren cod terugkopieeren cd-key invullen et voila! CoD1 kan dat ook btw CoD4 niet btw En Allie....zou die Bill Gates nu weer niet goed getest hebben met Office 2007 i.c.m. CoD2? Wat een floeper hè? Ik heb ook een nieuwe PC, Office 2007 en CoD2. No probs. Misschien kunnen we Vista nog de schuld geven?? Of draai jij ook net als mij XP Prof? 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
Stierenoog
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Januari 03, 2008, 19:33:11 » |
|
ik kopieer CoD2 (in een dergelijk geval) naar een andere of externe harddisk (jaja, inclusief screennies) pc opnieuw installeren cod terugkopieeren cd-key invullen et voila! CoD1 kan dat ook btw CoD4 niet btw En Allie....zou die Bill Gates nu weer niet goed getest hebben met Office 2007 i.c.m. CoD2? Wat een floeper hè? Ik heb ook een nieuwe PC, Office 2007 en CoD2. No probs. Misschien kunnen we Vista nog de schuld geven?? Of draai jij ook net als mij XP Prof?  Wie gebruikt er dan ook office 2007 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Januari 03, 2008, 19:38:33 » |
|
ikke, Enterprise voor 28 eurie legaal (jaja ik weet, Universigeilieteit gratis) ook nog Sophos Enterprise legaal voor 3 jaar, dat wel gratis
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Januari 03, 2008, 19:40:54 » |
|
En Allie....zou die Bill Gates nu weer niet goed getest hebben met Office 2007 i.c.m. CoD2? Wat een floeper hè? Ik heb ook een nieuwe PC, Office 2007 en CoD2. No probs. Misschien kunnen we Vista nog de schuld geven?? Of draai jij ook net als mij XP Prof?  http://www.google.com/search?hl=en&client=safari&rls=en-us&q=cod2+office+2007+problem&btnG=SearchHet gaat gewoon om de volgorde Smokey. Je kunt prima CoD2 spelen en Office 2007 gebruiken, maar als je Office 2007 eerder geinstalleerd hebt dan CoD2 heb je een probleem. Zie ook de google results. @Stierenoog: ja, ik draaide toen even Office 2k7 om snel wat docx files te verwerken voor school, die CD lag toen voor mn neus en dat was de snelste oplossing 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Januari 03, 2008, 23:24:57 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
craver
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Januari 03, 2008, 23:42:22 » |
|
2k7 is dat omdat 00 te moeilijk is voor onze allstar?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Januari 03, 2008, 23:48:48 » |
|
of omdat hij te lui is om 2 tekens te typen
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Januari 04, 2008, 10:39:33 » |
|
Happy 2k8 Hawker en Glnn!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Januari 04, 2008, 10:47:33 » |
|
jij ook sletje van me 
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
craver
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Januari 04, 2008, 17:31:06 » |
|
happy 2008 all*
|