VLM
Wannabee Forum Member

|
 |
« Gepost op: April 16, 2009, 00:48:08 » |
|
Goedenacht beste SB-ers! Ik dacht, laat ik nog eens het forum m'n favoriete clan SB nog eens checken. En buiten het feit dat ik zie dat jullie nog actief zijn, zie ik tot mijn verbazing nog enkele bekende gezichten!  Als jullie het niet erg vinden wil ik graag dit forum weer wat beter volgen en natuurlijk volspammen. Jammer genoeg vrees ik dat ik de enige echte spamking smokey niet zal kunnen overtreffen, maar ik zal toch aardig m'n best doen;) Hoe gaat het trouwens met jullie? En natuurlijk de vraag die al jaren op m'n lippen rust, leeft Sjoerd nog?  Groetjes, jullie vlammetje. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: April 16, 2009, 07:53:57 » |
|
Vlam, how are you? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drago
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: April 16, 2009, 10:38:21 » |
|
joo gozert, Hoe gaat het met COD2 ? Nog steeds actief met je team? Jullie zaten in de EC toch? (sorry hou het niet meer zo bij  ) Veel bekende zijn er nog wel ja  Greetzz
|
|
|
|
|
|
Run if you like but why delay the inevitable ?
|
|
|
VLM
Wannabee Forum Member

|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: April 16, 2009, 14:17:33 » |
|
Met mij gaat het allemaal goed  Ik speel inderdaad nog regelmatig COD2 en in een leuk Belgisch teampje. We spelen inderdaad momenteel mee in EC, we hebben 1 keer gelijk gespeeld en 1 keer gewonnen. De kans bestaat dus nog dat we naar de play-offs gaan.  Zijn hier nog steeds het Gladiator en het Assault squad of hoe zit dat hier allemaal? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: April 16, 2009, 14:49:34 » |
|
He Belgje  lang niet gezien Het is Gladiator en Spartans, pff ^^ De naam 'Gladiator' bestaat nog wel... Het squad is echter een beetje ver te zoeken. Spartans is een soort tussensquad voor Gladiator en Assault... alleen Assault is deaud, dus alleen Spartans left. Spartans speelt nog steeds Euro Domination alleen nu CoD:WW: http://www.eurodomination.net/clan.php?clanID=232
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: April 16, 2009, 18:49:53 » |
|
He makker, Ik volg je nog regelmatig via xfire. Met ons alles in orde. Sjoerd leeft nog; onkruid vergaat immers niet  Spammen op ons forum?? Graag. Je bent nog steeds welkom. Indien gewenst, bakken we ook nog een TS-gast-accountje voor je. Er zijn hier nog steeds prima bakkers in tha house.  Cya m8. Smook.  ps. weet je nog? Ilona op harbor en jij die niet kon stoppen met kwebbelen....HEERLIJK!!
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: April 16, 2009, 18:50:40 » |
|
o ja, en nog 1605 posts te gaan 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: April 16, 2009, 19:27:42 » |
|
haj!! zie ik nou mijn wallylan wekker hier spamme?  spreek je op ts  doeidoei 
|
|
|
|
|
|
wie de fuck is sletje eigenlijk?? 
|
|
|
doritos
Member
Full Member

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: April 17, 2009, 13:54:58 » |
|
dat was dus het vroegere belgje???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: April 17, 2009, 14:30:22 » |
|
De liefste Belg die we ooit hebben gehad 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: April 17, 2009, 17:43:22 » |
|
De liefste Belg die we ooit hebben gehad  hehe, jah hij was wel lief idd anyway VLM; hallo
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
VLM
Wannabee Forum Member

|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: April 18, 2009, 22:00:29 » |
|
Haha, ik ben nog altijd lief hoor! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
doritos
Member
Full Member

|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: April 19, 2009, 19:53:08 » |
|
het tegen over gestelde van hawker dus? en btw ik ben ook braaf  ik vloek ni 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: April 19, 2009, 20:42:33 » |
|
het tegen over gestelde van hawker dus?
Vreemd dat meer mensen dat over mij zeggen ^^ Ik kan best lief zijn hoor <3
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
doritos
Member
Full Member

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: April 20, 2009, 17:35:23 » |
|
[/quote] Ik kan best lief zijn hoor <3[/quote]  we zullen een zien 
|