indy
Jr. Member

|
 |
« Gepost op: Mei 17, 2009, 14:59:10 » |
|
hoi gasten.. ik heb last van flitsen als ik cod waw en gta4 speel ? had er nooit last van toen met de asus eah 4870 , als ik me pc opnieuw opstart is het weer goed soms . groet indy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
indy
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Mei 17, 2009, 15:02:06 » |
|
ps word er beetje gek van !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Mei 17, 2009, 15:49:23 » |
|
hoi gasten.. ik heb last van flitsen als ik cod waw en gta4 speel ? had er nooit last van toen met de asus eah 4870 , als ik me pc opnieuw opstart is het weer goed soms . groet indy
wees is een beetje duidelijker, hier kunnen we niks mee, maak ff een record of screenshots ofzo
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Mei 17, 2009, 16:11:49 » |
|
ati he?? vraag Fox maar.....sorry Indy 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
indy
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Mei 17, 2009, 16:42:03 » |
|
mja ok
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Mei 17, 2009, 16:48:14 » |
|
ati he?? vraag Fox maar.....sorry Indy  Jaloezie is een nare ziekte 
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
asbak
Member
Full Member

|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Mei 17, 2009, 18:40:49 » |
|
update drivers?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
indy
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Mei 17, 2009, 18:59:37 » |
|
ja heb ik van de week al gedaan ga weer effe zoeken op google pff
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Mei 17, 2009, 19:06:33 » |
|
ja heb ik van de week al gedaan ga weer effe zoeken op google pff
Is het alleen tijdens codww en gta? test ff met een andere zware game. Crysis ofzo. Als hij geen problemen geeft is het waarschijnlijk gewoon een verkeerde setting. Probeer wat oudere versies van ATI CCC uit. 8.6 ofzo. Mocht dat ook niet helpen, dan is je kaart waarschijnlijk brak.
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
indy
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Mei 26, 2009, 21:39:07 » |
|
had al iets gelezen over terug clocken mss lukt het !:s
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Mei 26, 2009, 22:36:28 » |
|
had al iets gelezen over terug clocken mss lukt het !:s
Ik denk niet dat dat een oplossing is. Als je een standaard geklokte kaart moet terug klokken, dan istie gewoon brak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
indy
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Mei 27, 2009, 08:14:17 » |
|
moederbord. asus m3n78 pro , prossor AMD phenom 2 4x black edition (boxed) . 3d EAH 4870 512DRR5 . geheugen 4GB , hardeschijf 160GB met win vista .... mss bios flassfn nieuwste update had ik gelezen ! heeft alternate al gemail effe kijken wat ze mailen straks . denk nu dat je gelijk heb kaart is brak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Mei 27, 2009, 09:15:24 » |
|
moederbord. asus m3n78 pro , prossor AMD phenom 2 4x black edition (boxed) . 3d EAH 4870 512DRR5 . geheugen 4GB , hardeschijf 160GB met win vista .... mss bios flassfn nieuwste update had ik gelezen ! heeft alternate al gemail effe kijken wat ze mailen straks . denk nu dat je gelijk heb kaart is brak
Ik heb bij alternate gewerkt en ik weet bijna zeker dat zij met hetzelfde antwoord komen  Heb je niet een andere kaart waar je ff mee kunt testen, zodat je zeker weet of het de videokaart is of niet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
indy
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Mei 27, 2009, 09:31:47 » |
|
nee jammer heb geen andere videokaart . bij alternate gewerkt gaaf :p zal effe kijken dat ik mail van ze hebt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Mei 27, 2009, 12:05:37 » |
|
ik heb nog een mooie 8800 GTS 512 Mb van het merk XFX voor je in de aanbieding originele doos nog beschikbaar, 1½ jaar oud. 'k Hoor het wel Indy. Smook 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|