vatoloco77
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: Juni 20, 2009, 22:22:43 » |
|
Gefeliciteerd moraal, ga je ook op kamers in delft??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: Juni 20, 2009, 23:14:28 » |
|
nope... ik ga nog niet op kamers het eerste jaar... even aankijken enzo
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: Juni 21, 2009, 10:39:09 » |
|
Reistijd nog wel te doen naar Delft vanuit Velserbroek?
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
doritos
Member
Full Member

|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: Juni 21, 2009, 17:40:11 » |
|
feli 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: Juni 21, 2009, 18:44:25 » |
|
@Fox: dat is 1,5 uur... maja ik moet nog ff zien of ik het wel leuk vindt enzo
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: Juni 21, 2009, 18:50:17 » |
|
juist!
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: Juni 21, 2009, 21:42:59 » |
|
Idd wel verstandig om eerst te kijken of het iets voor je is. Als je besluit de studie af te maken, dan zou ik echt een kamer gaan zoeken. Ik heb nu bijna een half jaar stage achter de rug, elke dag 1,5 uur heen en 1,5 uur terug in totaal, en het gaat me nu echt irriteren. Gewoon 3 uur per dag kwijt aan reistijd is teveel, dat is best even vol te houden maar niet een paar jaar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
indy
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: Juni 21, 2009, 21:44:37 » |
|
feli 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: Juni 21, 2009, 21:55:30 » |
|
Idd wel verstandig om eerst te kijken of het iets voor je is. Als je besluit de studie af te maken, dan zou ik echt een kamer gaan zoeken. Ik heb nu bijna een half jaar stage achter de rug, elke dag 1,5 uur heen en 1,5 uur terug in totaal, en het gaat me nu echt irriteren. Gewoon 3 uur per dag kwijt aan reistijd is teveel, dat is best even vol te houden maar niet een paar jaar  en dan nog zo'n boer tegen komen in de trein.... kwas ook iedere dag ruim 3 uur onderweg naar Alternate, iedere avond pas om half 8 thuis, kwam me echt de strot uit 
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
Sh0ck
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: Juni 22, 2009, 18:50:13 » |
|
maar!! maar !! Als moraal op kamers gaat.. Hoe gaan we wars regelen  ^^ (k)
|
|
|
|
|
|
The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame.
Hellsing,
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: Juni 22, 2009, 19:36:16 » |
|
ik zeg toch ik ga niet op kamers... pff
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: Juni 22, 2009, 20:48:54 » |
|
Nog niet nee, maar misschien wel! En hoe moet het dan met ons?   !!!!!! 
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: Juni 22, 2009, 20:53:07 » |
|
Tijd voor keuzes knul!  SB, dikke lol, iedere week wars regelen Uni: geen lol, iedere dag leren!!  hihi ok sorry <3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: Juni 22, 2009, 22:02:02 » |
|
ZUCHT....
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: Juni 23, 2009, 11:43:47 » |
|
en dan nog zo'n boer tegen komen in de trein.... kwas ook iedere dag ruim 3 uur onderweg naar Alternate, iedere avond pas om half 8 thuis, kwam me echt de strot uit  Dat was inderdaad nog het ergste. Gelukkig zat jij meestal helemaal aan de andere kant van de trein, waardoor ik je niet zo vaak zag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|