Crypsis
Wannabee Forum Member

|
 |
« Gepost op: Augustus 10, 2009, 09:19:57 » |
|
Goedemorgen! Bij deze een aanvraag tot een TO voor SB. Na een gesprek met Smokey zei hij dat ik maar een post op het forum moest maken dus bij deze! * Leeftijd: 16+ Check* Xfire Check* Teamspeak Check* Geen clanhopper Check* Geen gewhine! CheckDenk je hieraan te kunnen voldoen, voorzie je to-aanvraag van onderstaande gegevens. De verschillende squadleaders zullen contact met je opnemen via het forum en/of via xfire. * Nickname: Ansj0- * Echte naam: Arno * Leeftijd: 23 * Welke game je speelt: CoD4:MW / CoD5:WaW (ex-games; MoH:AA) en straks natuurlijk CoD6:MW 2 * Welk team je wilt joinen: CoD 4 / CoD 5 * Skill in game: Med (heb alleen een tijdje niet gespeeld dus moet weer ff inkomen maar dat komt vast wel goed  ) * Ex-clan(s): Met CoD 4 ben ik zeer loyaal geweest aan 1 clan, el33t.nl of Eleet Airborne, zelfde clan alleen heeft het 2 verschillende namen gehad. Dit is een low skilled clan waar fun voorop stond en eigenlijk alleen maar PCW's werden gespeeld. Ik heb geprobeerd om daar een team van de grond te krijgen om daarmee wars wat serieuzer te gaan spelen alleen kwam dat niet echt van de grond. Daarom na meer dan een jaar bij El33t te hebben gezeten toch maar eens iets anders. Mede ook omdat zij CoD 5 helemaal weigeren te spelen  In mijn MoH:AA tijd altijd wel in top clan gezeten, meest succesvolle was Lethal.MOH, nr 1 EU/Benelux ladders op Clanbase. * Xfire: Ansjo * Eventueel CoD WaW profile name: Ansjo ** Je motivatie om SilverBullet clan te joinen, is altijd interessant om te lezen.De reden dat ik SB wil joinen is omdat ik opzoek ben naar een andere clan en ik goede herinneringen heb over gehouden aan een match met CoD 5:WaW tegen SB. Willen jullie meer weten, just ask me 
|
|
|
|
« Laatste verandering: September 04, 2009, 23:09:31 door Moraal »
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 10, 2009, 09:52:21 » |
|
He Ansjo, leuk om weer van je te horen  . Atm is onze server provider druk doende met verhuizing van de gameservers (3 stuks) en bijbehorende TS. Zodra TS online is, maak ik een account voor je aan. Smook 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 10, 2009, 11:31:55 » |
|
Ansjo... waar ken ik die naam nou van?
Iig welkom... we gaan binnekort eens spelen.
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
Crypsis
Wannabee Forum Member

|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 10, 2009, 13:14:19 » |
|
Ja waar jij die naam van kent, geen idee  Misschien wel van E-Dom, jij was de admin van mijn vorige clan (el33t)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 10, 2009, 13:45:34 » |
|
Welkom, GL&HF hier, maar dat komt vast wel goed  BTW, mooie leeftijd, 23 
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 10, 2009, 15:22:03 » |
|
Welkom GL HF!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Augustus 10, 2009, 15:25:25 » |
|
Ja waar jij die naam van kent, geen idee  Misschien wel van E-Dom, jij was de admin van mijn vorige clan (el33t) Dat zou nog best wel kunnen inderdaad. 
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Augustus 10, 2009, 15:32:33 » |
|
welcome en gl (zal dit keer wel een beetje rustig doen met de nieuwelingen  )
|
|
|
|
|
|
wie de fuck is sletje eigenlijk?? 
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Augustus 10, 2009, 16:20:57 » |
|
welcome en gl (zal dit keer wel een beetje rustig doen met de nieuwelingen  ) Wanneer maak je er dan eentje aan voor mij?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Augustus 10, 2009, 16:47:57 » |
|
een ts acount lieverd? kan nog niet ts down .. 
|
|
|
|
|
|
wie de fuck is sletje eigenlijk?? 
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Augustus 10, 2009, 17:13:37 » |
|
welcome en gl (zal dit keer wel een beetje rustig doen met de nieuwelingen  ) MET vaseline bedoel je??
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
|
asbak
Member
Full Member

|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Augustus 10, 2009, 20:24:50 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crypsis
Wannabee Forum Member

|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Augustus 12, 2009, 11:37:33 » |
|
Danku voor het warme welkom!  Helaas ben ik nu 2 weken afwezig ivm vakantie maar daarna ben ik weer terug 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Augustus 12, 2009, 11:53:40 » |
|
Danku voor het warme welkom!  Helaas ben ik nu 2 weken afwezig ivm vakantie maar daarna ben ik weer terug  Have fun! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|