Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Gepost op: September 20, 2009, 11:53:27 » |
|
Ik hoop dat jullie de meest recente mappen al kennen, want er komen er nogmaals 3 bij. Patch 1.6 alweer. Link hier: http://www.gamershell.com/download_51122.shtmlDe servers zullen dus ook weer geupdate moet worden... P.S. Hij is maar liefts 1.2 GB, dus neem er even de tijd voor met 50kb/s of heeft iemand een betere link?
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|
Stierenoog
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: September 20, 2009, 12:37:01 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: September 20, 2009, 12:42:04 » |
|
echt he, komt er dus op neer dat je bij een format c: ruim 3gb aan patches moet downloaden -.-
bij een willekeurige mmo vind ik het wel ok, maar een shooter is echt TE
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: September 20, 2009, 14:26:39 » |
|
Nu nog.. Nu Cod6 over een maandje uitkomt.. Hendig..
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: September 20, 2009, 17:17:51 » |
|
beetje relativeren Hawker het is niet enkel "patch/bijschaven" game veel van de Gb's gaan op aan nieuwe mappen en zombie levels en het is heus niet zo, dat de game uitgekomen is met 1 map en dat de rest er nog bij moest ook waren die extra zombie levels niet nodig om de game de game te maken dus ik zie het gewoon als GRATIS TE DOWNLOADEN levels/add ons (dus zoals bij WoW maar dan gratis  ) tis eigenlijk wel netjes en in mijn ogen "de redder" van de game 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: September 20, 2009, 17:18:56 » |
|
en komop zeg....je denkt toch niet dat ik ze allemaal opnieuw gedownload heb?? tis 1 dvd-tje branden man, of 2,5 minuut naar je externe harddisk 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|