vatoloco77
Member
Sr. Member

|
 |
« Gepost op: September 27, 2009, 22:12:15 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: September 28, 2009, 09:28:30 » |
|
cool je kan burgers afknallen (A) (zie begin)
Wat mij tevens opvalt is dat die gast veel wapens bij zich draagt, je kan er dus blijkbaar meer dan 2 bij je dragen itt cod4.
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
|
Stierenoog
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: September 28, 2009, 12:02:27 » |
|
Wat mij opvalt is dat cod6 eigenlijk meer een uitbreiding op cod4 is dan dat het een nieuw spel is. Maakt natuurlijk niet veel uit, ik kan niet wachten tot ie uit komt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: September 28, 2009, 17:07:13 » |
|
Wat mij opvalt is dat die spelert een soort Smokey is... Heeft geen idee waar die vandaan wordt geschoten, zoekt geen dekking en knifed zoveel mogelijk 
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: September 28, 2009, 17:36:36 » |
|
Viel mij ook al op inderdaad Moraal  Het lijkt me wel een leuk spelletje trouwens 
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: September 28, 2009, 20:24:21 » |
|
jammer dat die klootzak voor ons niet even bukt....
(nee moraal, ik bedoel niet jou nu)
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|