Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Gepost op: Oktober 08, 2009, 20:54:19 » |
|
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 08, 2009, 21:09:40 » |
|
zeker een tof idee!  LOL Het hele idee achter airsoft is anders en veel toffer dan paintball! 
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Oktober 08, 2009, 21:26:30 » |
|
Tof... wel kut dat het alleen in België is... zo ver weg
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Oktober 08, 2009, 21:30:46 » |
|
Vanuit Giessenburg is het dus 1,5 uur rijden, voor ons dus nog wel te doen  edit: Vanuit Haarlem is het 2 uur
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Oktober 09, 2009, 09:14:48 » |
|
Vraag of ze ons gaan sponsoren, dan gratis toegang tot hun airsoft events 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drago
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Oktober 09, 2009, 09:51:02 » |
|
ik vraag me dus alleen af of die kogels wel nut hebben. Paintball heb ik altijd het probleem dat de kogels elke kant op gaat maar nooit in een rechte baan (door snelheid en gewicht) Deze kogels zijn nog lichter dus zijn de guns nog onnauwkeuriger. Of zie ik dat nou verkeerd 
|
|
|
|
|
|
Run if you like but why delay the inevitable ?
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Oktober 09, 2009, 10:09:29 » |
|
ik vraag me dus alleen af of die kogels wel nut hebben. Paintball heb ik altijd het probleem dat de kogels elke kant op gaat maar nooit in een rechte baan (door snelheid en gewicht) Deze kogels zijn nog lichter dus zijn de guns nog onnauwkeuriger. Of zie ik dat nou verkeerd  Denk ook dat je rekening moet houden met tegenwind of zijwind. Maar wanneer de "kogels" nog lichter zijn wijken ze nog meer af van hun bestemming, gezien ze makkelijker mee te pakken zijn door de wind. Daarnaast blijft F = m x a, gezien hun massa kleiner wordt moet er automatisch meer versnelling gemaakt worden voor dezelfde kracht, de vraag blijft of 't "kogeltje" die versnelling wel aan kan (of de overbrenging 100% is (100% haal je nooit in praktijk, maar we denken nu even theoretisch), zonder enig serieus verlies). En dat denk ik van niet vanwege de dimensionering van 't kogeltje  . EDIT: Om nog even interessant te doen: "Airsoft wordt ook niet gespeeld met verf, maar met kleine plastic 6mm balletjes, ook wel BB’s genoemd. Deze worden afgeschoten tegen een gemiddelde energiewaarde van 1 Joule.
Deze energiewaarde is enorm laag vergeleken met de meeste andere gelijkaardige sporten zoals paintball."Afgeschoten van Egem; 1 J 1 J = 1 N*m Wanneer je dit deelt door de metertjes krijg je een mooi krachtje. Daarnaast staat er al dat de energiewaarde lager is dan bij paintball. Om 't even kort te houden, je verhaal klopt aardig Drago  . Daarnaast krijg je wss geen bloeduitstortingen wanneer je met paintball een balletje op iemand afvuurt van 1,5 m 
|
|
|
|
« Laatste verandering: Oktober 11, 2009, 14:42:42 door Stalker »
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Oktober 09, 2009, 11:53:58 » |
|
ik vraag me dus alleen af of die kogels wel nut hebben. Paintball heb ik altijd het probleem dat de kogels elke kant op gaat maar nooit in een rechte baan (door snelheid en gewicht) Deze kogels zijn nog lichter dus zijn de guns nog onnauwkeuriger. Of zie ik dat nou verkeerd  Denk ook dat je rekening moet houden met tegenwind of zijwind. Maar wanneer de "kogels" nog lichter zijn wijken ze nog meer af van hun bestemming, gezien ze makkelijker mee te pakken zijn door de wind. Daarnaast blijft F = m x a, gezien hun massa kleiner wordt moet er automatisch meer versnelling gemaakt worden voor dezelfde kracht, de vraag blijft of 't "kogeltje" die versnelling wel aan kan (of de overbrenging 100% is (100% haal je nooit in praktijk, maar we denken nu even theoretisch), zonder enig serieus verlies). En dat denk ik van niet vanwege de dimensionering van 't kogeltje  . EDIT: Om nog even interessant te doen: "Airsoft wordt ook niet gespeeld met verf, maar met kleine plastic 6mm balletjes, ook wel BB’s genoemd. Deze worden afgeschoten tegen een gemiddelde energiewaarde van 1 Joule.
Deze energiewaarde is enorm laag vergeleken met de meeste andere gelijkaardige sporten zoals paintball."Afgeschoten van Egem; 1 J 1 J = 1 N*m/s Wanneer je dit vermenigvuldigd met 't aantal seconden en deelt door de metertjes krijg je een mooi krachtje. Daarnaast staat er al dat de energiewaarde lager is dan bij paintball. Om 't even kort te houden, je verhaal klopt aardig Drago  . Daarnaast krijg je wss geen bloeduitstortingen wanneer je met paintball een balletje op iemand afvuurt van 1,5 m  Ben je ziek? Heb je koorts? Beter ga je naar een dokter 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sh0ck
Member
Spammer

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Oktober 09, 2009, 17:36:40 » |
|
Ik kan de Puf er niet voor opbrengen om dat door te lezen  :P Maar llijkt mij well vet.. Maar waarom posst tie t zelf nie?
|
|
|
|
|
|
The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame.
Hellsing,
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Oktober 09, 2009, 17:43:36 » |
|
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
Drago
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Oktober 09, 2009, 17:59:42 » |
|
bedankt voor de wetenschappelijke ondersteuning jordy  Dan zit me aanname dus redelijk goed  Even voor de andere. Jordy's verhaal kort samengevat. Je moet ongeveer een meter van iemand vandaan staan wil je hem raken. Afhankelijk van onderkleding is het zelfs van die afstand moeilijk te onderscheiden of het een vallend blad is door wat je wordt geraakt of door de zogenoemde bb bal.  Maar zeker een leuk idee. Zou het leuker vinden als het met echte geweren zou zijn en rubbere kogels. Een ervaring die je nooit meer vergeet naar mijn idee. Bovendien heb je dan echt een rede om serieus te spelen in plaats van je zelf te profileren als een rush nubje. Gevaar is wel dat iedereen gaat spawn campen
|
|
|
|
|
|
Run if you like but why delay the inevitable ?
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Oktober 09, 2009, 19:51:09 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Oktober 09, 2009, 20:10:11 » |
|
maar dan is het wel met z'n allen tegen hawker! EXCUSES VOOR HET GAATJE HAWKER
|
|
|
|
« Laatste verandering: Oktober 09, 2009, 21:21:48 door PhoeWniX »
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Oktober 09, 2009, 20:11:12 » |
|
*allen*  bring it on bitch! ik trek wel zo'n bunny pak aan hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Oktober 09, 2009, 22:07:33 » |
|
Je moet ongeveer een meter van iemand vandaan staan wil je hem raken. Afhankelijk van onderkleding is het zelfs van die afstand moeilijk te onderscheiden of het een vallend blad is door wat je wordt geraakt of door de zogenoemde bb bal.
np drago, je aanname is correct alleen wat zou er gebeuren wanneer je in je oog wordt geraakt??? BOOM HEADSHOT? Of toch...? 
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
|