Logar
Member
Wannabee Forum Member

|
 |
« Gepost op: December 22, 2009, 14:21:32 » |
|
Hallo,
Ik wil graag clan joinen.
* Nickname: Logar * Echte naam: Jochim * Leeftijd: 19 * Welke game je speelt: COD4, mw2 * Welk team je wilt joinen: Dit team, cod4 en mw2 squads * Skill in game: med * Ex-clan(s): LRRP * Xfire: LogarEE
Ik wil graag matchen en pcw's spelen, ik ben actieve spelen. Laat maar iets weten als jullie een pcw of dergelijke spelen, speel ik met plezier mee...
|
|
|
|
« Laatste verandering: Januari 04, 2010, 16:28:58 door Moraal »
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: December 22, 2009, 14:36:53 » |
|
He Jochem, Welkom. momenteel zijn we gefocused op MW2. Je mag in de komende weken wel eens meespelen... we spelen alleen geen pcw's op dit spelen (alleen offi's en pub), maar we zien je graag eens in de pub en op ts verschijnen. Ik zal maar meteen even Smokey quoten: Doe je best tijdens je to. Enkele goeie tips van SB-oldest: Skills zijn niet zo belangrijk, tis altijd handig. Niet whinen. Niet vloeken al te grof. Bi-seksueel zijn is een pré. Geen lullebaalpraat naar tegenstanders. Wees vooral een positieve aanvulling op ts. Team-SilverBullet is al jaren een feit. Dat komt door mensen. Als je daar bij past, komt het goed. Smook.  Verder zou ik nog willen weten wat je Steam account is... dan kan ik je daar toevoegen en een ts accountje voor je regelen. Ook ben ik nieuwsgierig hoe je bij ons terecht bent gekomen  -Moraal
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: December 22, 2009, 15:04:17 » |
|
hij komt via mij hier terecht, hij zocht een clan, dus dan verwijs ik hem graag door naar SB! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: December 22, 2009, 19:02:28 » |
|
en minimaal BI natuurlijk 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: December 22, 2009, 19:12:19 » |
|
geef deze jongen eens nu een goede indruk! ik verwacht dat jullie goede voornemens hebben voor 2010!:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: December 22, 2009, 20:21:35 » |
|
geef deze jongen eens nu een goede indruk! ik verwacht dat jullie goede voornemens hebben voor 2010!:D
Goede voornemens hebben ze vast wel, maar ik denk niet dat ze zich er aan houden .. Welcome hiero 
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
|
|
Sh0ck
Member
Spammer

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: December 23, 2009, 19:18:59 » |
|
wat een Opmerkingen weer he  meesterlijk Elke keer weer  Nou Hi zouk maar zegge dan he;)
|
|
|
|
|
|
The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame.
Hellsing,
|
|
|
Logar
Member
Wannabee Forum Member

|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: December 23, 2009, 22:00:34 » |
|
Hallo allen, Mijn steam account is LogarEE. Graag wil ik jullie joinen op teamspeak en wat pubben, jullie zien dan wel wat er uit de bus komt voor mij... Laat maar weten, alst niets is hoor ik dat ook graag ^^ Greetz en tot binnenkort
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: December 23, 2009, 23:42:40 » |
|
Hij heeft inmiddels een ts account, dus jullie kunnen hem morgenavond uittesten jongens!
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: December 24, 2009, 16:02:32 » |
|
Hallo allen, Mijn steam account is LogarEE. Graag wil ik jullie joinen op teamspeak en wat pubben, jullie zien dan wel wat er uit de bus komt voor mij... Laat maar weten, alst niets is hoor ik dat ook graag ^^ Greetz en tot binnenkort ik mag jou  ik moet wel uitkijken wat ik zeg,veel van mijn hoertjes zijn jaloers 
|
|
|
|
|
|
wie de fuck is sletje eigenlijk?? 
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: December 24, 2009, 16:06:21 » |
|
Hallo allen, Mijn steam account is LogarEE. Graag wil ik jullie joinen op teamspeak en wat pubben, jullie zien dan wel wat er uit de bus komt voor mij... Laat maar weten, alst niets is hoor ik dat ook graag ^^ Greetz en tot binnenkort ik mag jou  ik moet wel uitkijken wat ik zeg,veel van mijn hoertjes zijn jaloers  Ik krijg nog geld van je lul! of een gratis beurd op thereality en/of theparty  :P
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: December 24, 2009, 16:33:51 » |
|
geld van mij?  ?? ik dacht dat het gratis was  pijpsletje ik pak je wel eff 
|
|
|
|
|
|
wie de fuck is sletje eigenlijk?? 
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: December 24, 2009, 19:21:42 » |
|
beurd met een d......waar moet dat toch naartoe met de jeugd van deze tijd?? 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|