|
mhwk
Gast
|
 |
« Gepost op: Januari 04, 2010, 16:07:37 » |
|
* Nickname: reZ / mhwk * Echte naam: Ralph * Leeftijd: 26 * Welke game je speelt: mw2 * Skill in game: lastig in te schatten, gok op middel * Ex-clan(s): SoB voor cod4 - momenteel nog eX voor mw2 * Xfire: mrveritaz * Steam: veritaz83 * Eventueel CoD MW2 profile name: mhwk!
* Motivatie / Historie: Ben opzoek naar een stabiele clan met een "fatsoenlijke" organisatie waarin men een beetje snapt waar men mee bezig is. Ik game zelf nu al 10 jaar, eerst een jaar of 6 UT'99 gedaan en daarna heb ik alle Call of Duty series gespeeld. Heb op diverse niveaus gegamed, van laag tot hoog en heb daardoor ook vrijveel ervaring omtrend gaming en alles wat dat met zich mee brengt. Ben ook admin en interviewer geweest bij diverse UT Clanbase cups en dan voornamelijk iDOM. Momenteel zit ik nog in extreme Gaming en ben daar gebombardeerd tot co-leader maar tot nu toe bevalt met dat absoluut niet, vandaar dat ik rondkijk naar een nieuwe clan.
|
|
|
|
« Laatste verandering: Januari 19, 2010, 23:06:40 door Moraal »
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 04, 2010, 16:37:14 » |
|
Welkom Ralph, ik zal je vandaag nog toevoegen aan Steam en een ts account voor je aanmaken. Dan kan je binnekort met ons meespelen op pubs (we spelen eigenlijk geen pcw's, alleen offi's of pub). Een TO gaat bij ons als volgt. We spelen gewoon een aantal weken met elkaar en daar bij kijken we vooral naar hoe jij in SB past en of je het zelf ook leuk vindt. Daarna maken we samen een beslissing. Ter verduidelijking zal ik meteen even Smokey citeren: Doe je best tijdens je to. Enkele goeie tips van SB-oldest: Skills zijn niet zo belangrijk, tis altijd handig. Niet whinen. Niet vloeken al te grof. Bi-seksueel zijn is een pré. Geen lullebaalpraat naar tegenstanders. Wees vooral een positieve aanvulling op ts. Team-SilverBullet is al jaren een feit. Dat komt door mensen. Als je daar bij past, komt het goed. Smook.  -Moraal
|
|
|
|
« Laatste verandering: Januari 05, 2010, 16:55:53 door Moraal »
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 04, 2010, 17:46:14 » |
|
GL&HF hier, ik hoor je vanzelf wel een keer op TS lijkt me
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 05, 2010, 15:25:25 » |
|
Die cb advertentie helpt echt!:P Welkom en suc6! laat zien wat je kan en dan moet het goed komen! BTW, waar zijn we eigenlijk mee bezig? 
|
|
|
|
« Laatste verandering: Januari 05, 2010, 17:02:06 door PhoeWniX »
|
|
|
|
|
Original
Wannabee Forum Member

|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Januari 05, 2010, 16:30:11 » |
|
ok dan Ruudje. Doe je best tijdens je to. Enkele goeie tips van SB-oldest: Skills zijn niet zo belangrijk, tis altijd handig. Niet whinen. Niet vloeken al te grof. Bi-seksueel zijn is een pré. Geen lullebaalpraat naar tegenstanders. Wees vooral een positieve aanvulling op ts. Team-SilverBullet is al jaren een feit. Dat komt door mensen. Als je daar bij past, komt het goed. Smook.  Ben nu inmiddels Bi-sexueel... dat je het maar ff weet [/quote]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Januari 05, 2010, 17:38:02 » |
|
ok dan Ruudje. Doe je best tijdens je to. Enkele goeie tips van SB-oldest: Skills zijn niet zo belangrijk, tis altijd handig. Niet whinen. Niet vloeken al te grof. Bi-seksueel zijn is een pré. Geen lullebaalpraat naar tegenstanders. Wees vooral een positieve aanvulling op ts. Team-SilverBullet is al jaren een feit. Dat komt door mensen. Als je daar bij past, komt het goed. Smook.  Ben nu inmiddels Bi-sexueel... dat je het maar ff weet Mooi, en kan je "the thing" al aan?
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Januari 05, 2010, 20:34:05 » |
|
spuug of vaseline......both will do the trick! 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
mhwk
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Januari 06, 2010, 08:52:22 » |
|
Oke, dat is mooi! Dan blijf ik tot er iets definitiefs is besloten nog wel in die andere clan zodat ik nog war ervaring opdoe. Gebruiken jullie TS2 of TS3 ?
|
|
|
|
« Laatste verandering: Januari 06, 2010, 09:04:54 door mhwk »
|
|
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Januari 06, 2010, 13:10:25 » |
|
Oke, dat is mooi! Dan blijf ik tot er iets definitiefs is besloten nog wel in die andere clan zodat ik nog war ervaring opdoe. Gebruiken jullie TS2 of TS3 ?
Ok, je moet zeker niet alles op SilverBullet leggen, de kans bestaat namelijk dat je er niet in komt, ook al is die kans vrij klein! Maar hou er wel rekening mee! Daarnaast maken wij nog gebruik van Teamspeak 2!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mhwk
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Januari 06, 2010, 14:17:40 » |
|
Ok, je moet zeker niet alles op SilverBullet leggen, de kans bestaat namelijk dat je er niet in komt, ook al is die kans vrij klein! Maar hou er wel rekening mee! Daarnaast maken wij nog gebruik van Teamspeak 2! Dat is mooi, TS2 staat op me pc en daar heb ik alle instellingen nog goed staan. Scheelt weer wat werk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Januari 06, 2010, 19:55:28 » |
|
Oke, dat is mooi! Dan blijf ik tot er iets definitiefs is besloten nog wel in die andere clan zodat ik nog war ervaring opdoe. Ik ben meer van het type: links of rechts. Boven of onder. Voor of tegen. Smook. 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Sh0ck
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Januari 14, 2010, 21:54:57 » |
|
Met of zonder Vaseline? 
|
|
|
|
|
|
The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame.
Hellsing,
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Januari 15, 2010, 20:32:48 » |
|
ik zeg zonder. Dit is geen serious business....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Januari 15, 2010, 20:35:07 » |
|
Geen intresse blijkbaar. Slotje!
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|