Team Silverbullet - Multigaming clans since 2000
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: TO | Stigmata  (gelezen 384 keer)
Stigmata
Gast
« Gepost op: Januari 07, 2010, 19:53:59 »

* Nickname: Stigmata

* Echte naam: Roel de Koning

* Leeftijd: 24

* Welke game je speelt: MW2

* Skill in game: Ik ben iemand die goed luisterd naar zijn teammaten of leader voor match zo dat ik de tactics zeker goed uitvoor. Ik ben opzich goed in rushen maar ik kan wel campen als dit gevraagt wordt.

* Ex-clan(s): Niet in MW2 maar wel in Cod4 -=6tha=- Hebben zowel op clanbase als eurodom gespeelt. Tactical Ops: {Skz}, [GeF] ( als iemand dit spel nog kent ). World of Warcraft guild: Beyond Oblivion in wow is teamwork ook heel nodig vandaar dat ik die game erbij zet. Ik heb zelf nog een clan met 2 vrienden maar dat is meer een fun clan waar we geen wars mee spelen of alleen een pcw. Ik hoop dat geen probleem is voor jullie.

* Xfire: Stigmatagod

* Steam: Stiggod Guid: 76561197981525206 mocht je dit gaan checken dan is makkelijker zoeken denk ik zo.

* Eventueel CoD MW2 profile name: Stigmata

Ik ben ook in bezit van Teamspeak en een goede headset en microfoon het is altijd mogelijk om daar op te joinen. Mochten jullie andere programma gebruiken is dat ook geen probleem.

Ik zou graag jullie clan willen joinen omdat ik toch wel weer wars wil gaan spelen omdat dit heel GAAF is. Verder hou ik wel van wat gezelligheid als ik aan spelen ben. Ik heb namelijk eigenlijk altijd in engels sprekende clan gezetten met me games. Daarom wil ik dit nu eens proberen met een Nederlandse clan. Verder is ook altijd leuk om andere mensen leren te kennnen die de zelfde passie hebben als ik. Zoals ik kan zien verder is jullie clan wel goed georganiseerd daar hou ik opzich wel van. Vandaar dat ik als eerste hier heen ben gegaan. Ik heb verder geen Applys lopen.
« Laatste verandering: Januari 20, 2010, 19:22:40 door Moraal » Gelogd
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 07, 2010, 19:58:24 »

Hoi Stigmata!

It sounds good! Laten we wachten wat de leaders erop te zeggen hebben en dan zie ik jou vast en zeker wel een keer op TS!

Moraal
Member
Legendary Forum Member
*

Ego Brain

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 07, 2010, 20:39:39 »

He Roel,

Ik heb je net al toegevoegd op Steam. Ik kan vandaag nog een ts account voor je aanmaken, zodat je wat met ons mee kan spelen.

Een TO duurt bij ons een onbepaalde tijd. In die tijd kijken we naar hoe actief je bent en of je bij de groep past en dan kan jij ook kijken of je de clan daadwerkelijk leuk vindt.

Zoals gewoonlijk, de gebruikelijke tips van Smokey:
Doe je best tijdens je to. Enkele goeie tips van SB-oldest:

Skills zijn niet zo belangrijk, tis altijd handig.
Niet whinen.
Niet vloeken al te grof.
Bi-seksueel zijn is een pré.
Geen lullebaalpraat naar tegenstanders.
Wees vooral een positieve aanvulling op ts.

Team-SilverBullet is al jaren een feit. Dat komt door mensen. Als je daar bij past, komt het goed.

Smook.  Cool

-Moraal

Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
vitrix
Member
Sr. Member
*

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 08, 2010, 12:44:10 »

Hey Stigmata, succes met je try-out.
Ik ben benieuwd en hoor je wel een keer op TS (Je Phoewnix zien via ts gaat moeilijk Knipoog )

Nothing is True. Everything is Permitted.
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member
*

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: Januari 08, 2010, 14:23:32 »

Ik ben benieuwd en hoor je wel een keer op TS (Je Phoewnix zien via ts gaat moeilijk Knipoog )

kerel, je ziet toch als iemand op ts is? dat jij alleen maar voelt! Kus

Stalker
Member
No-Life Member
*

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: Januari 08, 2010, 18:40:10 »

kerel, je ziet toch als iemand op ts is? dat jij alleen maar voelt! Kus

Ook niet meer, nadat smook langs kwam...

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
vitrix
Member
Sr. Member
*

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: Januari 08, 2010, 18:47:54 »

Ook niet meer, nadat smook langs kwam...

Ja je moet er wat voor over hebben om hoofd van Smokey's fan club te blijven.  Kus

Nothing is True. Everything is Permitted.
Stigmata
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: Januari 20, 2010, 18:51:11 »

Sorry jongens maar ik besluit zelf met de To te stoppen omdat ik me niet thuis voel dit ligt meer aan mij. En ik denk dat ook niet echt goede toevoeging ben voor jullie. vandaar. Ik hoop dat jullie dit niet erg vinden maar. Ik denk dat toch maar 2 vrienden zelf er iets van gaan maken maar ik hoop nog eens tegen jullie mogen spelen.

Veel geluk in de Toekomst!!!

Stigmata
Sh0ck
Member
V.I.S. Member
*

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: Januari 20, 2010, 19:06:50 »

Is goed or jonge Knipoog Insgelijks Kom ons maar keertie Bakken Knipoog

T ga je goed jong!

Citaat
The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame. 

Hellsing,
Moraal
Member
Legendary Forum Member
*

Ego Brain

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: Januari 20, 2010, 19:22:30 »

Daar is de TO periode ook voor bedoeld om te kijken hoe het klikt tussen beide...
Misschien tot een keer in de war Knipoog

Slotje.

Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
Smokey
No Comment

$p@M|<!NG

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: Januari 20, 2010, 19:24:32 »

Roel,

het geeft helemaal nix dat je 100% hetro bent. Dat ben ik namelijk ook geweest. Inderdaad, misschien spelen we in de toekomst nog wel met elkaar.

Smook.  Cool

ps. erg attent om op deze manier kenbaar te maken. Vaak hoor je nix van dit soort gevallen en moet je als clan constateren dat de TO niet meer TO is. Respect.

Oh pitiful shadow lost in the darkness,
Bringing torment and pain to others,
Oh damned soul wallowing in your sin,
Perhaps it is time to die.
 © Hell Girl
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar:  

Copyright © 2000-2009 SilverBullet. All rights reserved.