|
scope137
Gast
|
 |
« Gepost op: Januari 19, 2010, 14:30:43 » |
|
* Nickname:sCope^ * Echte naam:Michel * Leeftijd:16 * Welke game je speelt:mw2 * Skill in game:sniper maar ik pas me aan (: * Ex-clan(s): iB- * Xfire:slaaptekort * Steam:boemclubshit * Eventueel CoD MW2 profile name:* ** Je motivatie om SilverBullet clan te joinen, is altijd interessant om te lezen. ik zoek een sirieuse clan met een vast team geen vervelende kindjes en natuurlijk gewoon fun.
groetjes sCope^
|
|
|
|
« Laatste verandering: Maart 28, 2010, 15:05:04 door Smokey »
|
|
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 19, 2010, 18:56:57 » |
|
man van weinig woorden zo te zien  Anyway welkom hier en we zijn een zeer serieuSe clan 
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 19, 2010, 19:50:44 » |
|
pijpen?
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 19, 2010, 20:56:38 » |
|
sure
|
|
|
|
|
|
wie de fuck is sletje eigenlijk?? 
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Januari 19, 2010, 22:50:36 » |
|
serieuSe clan  sIrieuse, Stalker! Wel goed lezen heh.
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Januari 19, 2010, 22:56:03 » |
|
serieuSe clan  sIrieuse, Stalker! Wel goed lezen heh. true maar ik dacht ik doe even ziryeuz 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
scope137
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Januari 20, 2010, 07:30:02 » |
|
man van weinig woorden zo te zien  Anyway welkom hier en we zijn een zeer serieuSe clan  thx (: btw ik hou wel van een lolletje hoor  maar ni onder de war (A)
|
|
|
|
« Laatste verandering: Januari 20, 2010, 14:53:59 door scope137 »
|
|
|
|
|
|
scope137
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Januari 24, 2010, 13:54:48 » |
|
ik weet niet of dit wel een clan voor mij is, want ik zit namelijk al 4/5 dagen op ts er is nog geen war gespeeld en er is bijna niemand op ts.. ik zocht active clan die wel 2 of 3 wars per dag speelt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Januari 24, 2010, 13:59:01 » |
|
ik weet niet of dit wel een clan voor mij is, want ik zit namelijk al 4/5 dagen op ts er is nog geen war gespeeld en er is bijna niemand op ts.. ik zocht active clan die wel 2 of 3 wars per dag speelt
Dan mag ik jou bij deze vertellen dat het grootste gedeelte van de Silverbullet members gewoon en baan hebben en tot 6 uur moeten werken. Mensen zullen dus pas na 7 uur pas online zijn om wars te doen! 
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Januari 24, 2010, 14:34:15 » |
|
We spelen 4-5 offi's per week normaal gesproken, maar we spelen inderdaad geen 3 pcw's per dag... Sowieso spelen we geen pcw's, omdat we dan met CB rules moeten spelen...
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Januari 24, 2010, 15:00:43 » |
|
dit is geen clan voor jou.
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Januari 24, 2010, 15:16:58 » |
|
dit is geen clan voor jou.
sirieus?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vulture
Full Member

After each bullet lies a challenge !
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Januari 24, 2010, 16:02:49 » |
|
Dit zou ook geen clan voor mij zijn omdat ik enkel met CB rules heb gespeeld , maar aangezien ik wat ik met iedereen gepraat heb is scope toch een goeie asset voor de clan hoor omdat poenniks namelijk een CB team maakt en moraal meer het Edom team , zo kunnen we wel wat goed organiseren over wie edom rules wil spelen en wie CB  Heb net pcw gedaan met vitrix en scope en kan zeggen dit zijn goeie mannen om mee te spelen  Hebben tegen 77ste van 3on3 CB SD.eu PCW 25/14 gespeeld  Mochten we nu pcw gedaan hebben met poenniks en nog iemand kunnen we vast en zeker top 20 aan hoor Groetjes uit Belgïe !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Januari 24, 2010, 16:34:09 » |
|
Dit zou ook geen clan voor mij zijn omdat ik enkel met CB rules heb gespeeld , maar aangezien ik wat ik met iedereen gepraat heb is scope toch een goeie asset voor de clan hoor omdat poenniks namelijk een CB team maakt en moraal meer het Edom team , zo kunnen we wel wat goed organiseren over wie edom rules wil spelen en wie CB  Heb net pcw gedaan met vitrix en scope en kan zeggen dit zijn goeie mannen om mee te spelen  Hebben tegen 77ste van 3on3 CB SD.eu PCW 25/14 gespeeld  Mochten we nu pcw gedaan hebben met poenniks en nog iemand kunnen we vast en zeker top 20 aan hoor Groetjes uit Belgïe !!! er wordt ook niet gezegd dat er iets mis is met scope, scope geeft zelf aan dat silverbullet misschien niks voor hem is. Beetje jammer dat andere members gelijk conclusies trekken, terwijl er niet eens aangegeven is dat hij al weg is of weg gaat. Het enige wat wij scope duidelijk willen maken er er bijna niemand overdag tijd heeft om pcw's te doen, omdat ze werken en er dus alleen 's avonds gespeeld wordt.
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
vulture
Full Member

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Januari 24, 2010, 20:21:01 » |
|
Daarom dat ik het ook zei omdat sommige mensen conclusies daardoor namen  µ yoooooooooooooooo d d qsd q f qerezrzerez
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|