vulture
Full Member

After each bullet lies a challenge !
|
 |
« Gepost op: Januari 19, 2010, 21:03:04 » |
|
Yooooo mannen Ja ondertussen al 5 jaar geleden zijn geen pubertjes meer he !  Kunnen we eindelijk voor 18+ members vragen  Zal men reden voor joinen nu al zeggen  een half decenia geleden heb ik me voor het eerst aangemeld bij SB die toen nicely ranked stonden in cod1 , maar doordat de tuinkabouters met cod2 en 3 en 4 en 5 en 6 afkwamen begon 1 te vervagen en was het plots dood waardoor ik overschakelde op WoW... (I know kill me) Maar nu ik eindelijk terug mijn passie in shooters heb gevonden besloot ik toch maar eens MW2 te kopen , na een tijdje werd het weer wat up to skill en begon ik clans te zoeken , zit nu in een clan Untouchable dunno of je die kent ... 1 nadeel eraan , goed ik heb de leader graag ook al is het een wat arrogante kloot .. Maar er komt geen progress , we vinden niemand die wil joinen of goed genoeg is :s Spelen voor de fun matches tegen de top 5 op cb en spelen best wel nog goed vergeleken dat ik en hem in geen eeuwen cod hebben gespeeld ... Maar nu begint het aftezwakken , enkel wij ze 2 blijven over en er is geen fun meer aan dus zat ik eens bij clan members op clanbase te zien en zag ik als eerste add staan Silverbullet , mijn eerste opinie = Een roeping van god  Daardoor dat ik nu deze applicatie maak  Ik ken de meest prioritaire mensen van vroeger Drago , centurion , Stalker , stierenoog dus ben blij dat zij nog altijd deel uit maken van SB ! * Nickname: vult / vulture * Echte naam: oeyen robby * Leeftijd:20 * Welke game je spe elt: MW2 en zerogear  * Skill in game: * Ex-clan(s): Dunno als ik zeg High lieg ik dus Med+ want in groep functioneer je beter  * Xfire: robby690 * Steam: tequilasunsetzero * Eventueel CoD MW2 profile name: nja uN.vUlt
|
|
|
|
« Laatste verandering: Februari 08, 2010, 22:31:27 door Smokey »
|
|
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 19, 2010, 21:05:11 » |
|
nijz  ohjah, welkom 
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 19, 2010, 21:39:36 » |
|
Hoi Vult,
Ik vond je PM leuk op CB! Ik hoop dat je een TO ontvangt en dat je weer mag meespelen met je ware liefde 'SilverBullet'!
We spreken elkaar!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 19, 2010, 22:17:15 » |
|
even voor de andere prioritaire members van SB Het betreft hier =SB= Hazard be Gezien log clanbase twijfel ik nogal... sowieso bij iemand die een van de meest prioritaire members van team-SilverBullet niet kent  Smook. 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Januari 19, 2010, 22:55:44 » |
|
Ik moet Smoke wel gelijk geven... Het is zeker een groot nadeel dat je mij niet noemt...
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
Sh0ck
Member
Spammer

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Januari 20, 2010, 19:05:55 » |
|
|
|
|
|
|
|
The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame.
Hellsing,
|
|
|
vulture
Full Member

|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Januari 20, 2010, 21:45:10 » |
|
Hahahah nice van je man Hazard jezus was ik totaal vergeten  Thx btw  Zo zieje maar dat ik de meest prioritaire persoon van toen ben vergeten =D Moraal , nog noooooit van gehoord , smokey mssn wel , maar ik herinner me wel Die personen die ik zei gwn van fotografisch geheugen You know what I am saying , Yo ! Maja Komt allemaal wel nog !  Your deadest vUlt !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Januari 21, 2010, 14:20:22 » |
|
leuk gelul allemaal neuken?
|
|
|
|
|
|
wie de fuck is sletje eigenlijk?? 
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Januari 21, 2010, 14:20:50 » |
|
leuk gelul allemaal neuken?

|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Januari 21, 2010, 18:10:56 » |
|
leuk gelul allemaal, neuken?
Dat dacht ik ook al ja.. Toch welkom (terug) hier 
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
vulture
Full Member

|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Januari 29, 2010, 19:18:57 » |
|
heeft zin in keiharde hardcore sex maar heeft de buikgriep 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Februari 08, 2010, 22:31:19 » |
|
en ook hier hebben we iemand met SB-diploma!!!
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Februari 08, 2010, 23:15:32 » |
|
Speelgerechtigd op woensdag 10 februari as. SB-diploma inclusief pot vaseline worden zo snel mogelijk opgestuurd!
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
Starrly
Member
Wannabee Forum Member

|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Februari 08, 2010, 23:31:26 » |
|
Gratz!  pot vaseline worden zo snel mogelijk opgestuurd! Oh ja! en ik moest me vaseline zelf betalen -_-
|
|
|
|
|
|
When somebody tells you nothing is impossible, ask him to dribble a football.
|
|
|
vitrix
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Februari 09, 2010, 18:48:19 » |
|
Wees blij dat je al bericht heb gekregen starrly, die van mij heeft duim up maar geen eens berichtje  [ontopic] Gratz m8
|
|
|
|
|
|
Nothing is True. Everything is Permitted.
|
|
|
|