Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: April 10, 2010, 15:47:39 » |
|
Daar kon het niet zo makkelijk... dat was het belangrijkste. Nu met Steam kunnen ze ons gewoon laten betalen
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
Meelworm
Member
Wannabee Forum Member

Wie is Froukje???
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: April 10, 2010, 16:35:32 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sh0ck
Member
Spammer

|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: April 10, 2010, 16:42:24 » |
|
Overgrown YES ik zat er al op te hopen Nice gasten 
|
|
|
|
|
|
The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame.
Hellsing,
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: April 26, 2010, 18:33:18 » |
|
Alvast gepreorderd via steam voor 13.49 
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: April 28, 2010, 07:53:55 » |
|
ik skip die handel! 13 euro voor 5 extra maps, flikker op man
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
vitrix
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: April 28, 2010, 12:30:21 » |
|
me 2 ga echt niet zoveel neerleggen voor 3 nieuwe mappen 2 oude die ze makkelijk over kunnen zetten. Staan genoeg leuke spelen voor dat bedrag op steam en dan krijg je meer waar voor je geld.
|
|
|
|
|
|
Nothing is True. Everything is Permitted.
|
|
|
vatoloco77
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: April 28, 2010, 17:03:44 » |
|
Kheb hem ook gepre-ordered 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: April 28, 2010, 17:10:57 » |
|
me 2 ga echt niet zoveel neerleggen voor 3 nieuwe mappen 2 oude die ze makkelijk over kunnen zetten. Staan genoeg leuke spelen voor dat bedrag op steam en dan krijg je meer waar voor je geld.
*kuch* krent *kuch* Wat is nou (60+13.50) 73.50 voor een spel wat je (in jou geval) dag en nacht speelt? 
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: April 28, 2010, 17:23:26 » |
|
*kuch* krent *kuch* Wat is nou (60+13.50) 73.50 voor een spel wat je (in jou geval) dag en nacht speelt?  en mensen maar zeuren dat 13 euro per maand gek is voor world of warcraft 
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: April 28, 2010, 17:57:13 » |
|
+ 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: April 28, 2010, 18:12:53 » |
|
+ 3 Tim, je weet dat als jij op mijn posts gaat reageren, dat er mensen boos worden he? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vitrix
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: April 28, 2010, 18:53:46 » |
|
*kuch* krent *kuch* Wat is nou (60+13.50) 73.50 voor een spel wat je (in jou geval) dag en nacht speelt?  Daarom speel ik laatste week ook meer bc2 dan mw2  Die zijn beter bezig met luisteren naar de games dan IW op het moment. (nubetoobs, G18's)
|
|
|
|
|
|
Nothing is True. Everything is Permitted.
|
|
|
|