vitrix
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: April 29, 2010, 17:55:20 » |
|
Over Pacific gesproken  Net de eerste 3 delen gezien.. NOT BAD AT ALLvoor de mensen die het ook willen zien tik: The pacific in op isohunt.com Torrents zijn achterhaald, Nieuwsgroepen is de way to go! Juistem  Torrents zijn zoo achterhaald 
|
|
|
|
|
|
Nothing is True. Everything is Permitted.
|
|
|
Meelworm
Member
Wannabee Forum Member

Wie is Froukje???
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: April 29, 2010, 17:57:46 » |
|
Over Pacific gesproken  Net de eerste 3 delen gezien.. NOT BAD AT ALLvoor de mensen die het ook willen zien tik: The pacific in op isohunt.com Torrents zijn achterhaald, Nieuwsgroepen is de way to go! Moet je wel een provider hebben die dat ondersteunt  Dat heb ik dus niet... Dan maar blijven hangen op torrents.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: April 29, 2010, 18:08:29 » |
|
Over Pacific gesproken  Net de eerste 3 delen gezien.. NOT BAD AT ALLvoor de mensen die het ook willen zien tik: The pacific in op isohunt.com Torrents zijn achterhaald, Nieuwsgroepen is de way to go! Moet je wel een provider hebben die dat ondersteunt  Dat heb ik dus niet... Dan maar blijven hangen op torrents. hoeft niet? je hebt ook gewoon andere nieuwsgroepen dan die van je provider.....
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
Meelworm
Member
Wannabee Forum Member

Wie is Froukje???
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: April 29, 2010, 18:31:11 » |
|
Ow, ok.
Dan heb ik me verkeert laten voorlichten. Toch maar wwweer eens op onderzoek uit dan!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: April 29, 2010, 18:44:52 » |
|
Ow, ok.
Dan heb ik me verkeert laten voorlichten. Toch maar wwweer eens op onderzoek uit dan!
www.eweka.nl is de mijne, kost wel 7,5 euro per maand.
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
Bloodscatter
Member
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: April 29, 2010, 19:17:38 » |
|
wtb free!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vitrix
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: April 29, 2010, 19:57:40 » |
|
KPN free maar zijn kut bezig laatste tijd. Laatste 2 maanden al 2x ofzo offline geweest voor dag lang en zijn nu ook flink aan het knijpen =[
|
|
|
|
|
|
Nothing is True. Everything is Permitted.
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: April 30, 2010, 09:07:09 » |
|
Moet je wel een provider hebben die dat ondersteunt  Dat heb ik dus niet... Dan maar blijven hangen op torrents. Zoals Hawker al zegt: gewoon een paar Euro per maand betalen voor een payserver: http://www.binaries4all.nl/payservers/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Geisha23v
Member
Full Member

|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: Mei 01, 2010, 00:17:10 » |
|
wtb free!
Kan toch ook?? Gewoon Hawker vragen of hij het voor jou binnenhaalt... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|