|
killray
Gast
|
 |
« Gepost op: April 28, 2010, 21:03:07 » |
|
* Nickname:Killray * Echte naam:Raymond maar noem me maar Ray * Leeftijd:14 bijna 15 * Welke game je speelt:MW2 en cod4 * Skill in game:Mid * Ex-clan(s): DFS-GGT * Xfire:arthure16 * Steam:killray543 * Eventueel CoD MW2 profile name:Killray543 Nouja waarom zou ik team silver bullet willen joinen. ik heb met me oude clan zeer vaak tegen jullie gespeeld vind jullie een goeie clan op elkaar ingespeeld moraal ken ik ook redelijk van edom praat vaak met hem en denk dat ik me stekkie wel vind in SB nouja ik denk dat jullie in teamspeak ook wel veel zoude lachen ik zelf ben wel een gein makertje voel me snel ergens thuis nouja kweet niet of ik nog veel heb te zeggen dat ik SB wil joinen want ik denk dat ik het al in 2 woorden kan zeggen Geniale clan  nouja hoop dat dit genoeg is voor jullie ben zeer actief elke avond online kan altijd war spelen ben geen little kid met bedtijd dus ik hoop dat dit genoeg is. Groetjes Ray AKA killray
|
|
|
|
« Laatste verandering: Mei 02, 2010, 20:51:28 door Moraal »
|
|
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: April 28, 2010, 21:09:34 » |
|
ben je bi?
|
|
|
|
|
|
wie de fuck is sletje eigenlijk?? 
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: April 28, 2010, 21:21:41 » |
|
Hallo Ray!
Ik hoop van harte dat jij je beter gedraagt en gaat gedragen dan je (ex)clan maten vroeger deze avond. Dat soort gedoe wordt hier in iedere geval NIET geaccepteerd.
Maar we zien wel!
1338 POSTS!
1338, Beyond Leet.!
Edit:
Goffertpark, 1339, Über leet?
|
|
|
|
« Laatste verandering: April 28, 2010, 21:40:54 door hawker »
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
Geisha23v
Member
Full Member

|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: April 28, 2010, 21:54:26 » |
|
probeer er maar eens tussen te komen... ze vragen ben je bi? Zeg je ja, zeggen ze nix meer tegen je...  Zeg je nee, dan mag je niet meedoen. Dat hebben ze tegen mij gezegd in ieder geval, dus ja wat doe je dan??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: April 28, 2010, 22:55:54 » |
|
bukken en stil houden?
|
|
|
|
|
|
wie de fuck is sletje eigenlijk?? 
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: April 29, 2010, 18:50:49 » |
|
bukken en stil houden?
+1  Welkom hier Raymond, zo als hier boven te zien is, is ons niveau niet heel hoog.. 
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
vitrix
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: April 29, 2010, 19:59:19 » |
|
En fox zorg dat het nog een stuk lager lig 
|
|
|
|
|
|
Nothing is True. Everything is Permitted.
|
|
|
Geisha23v
Member
Full Member

|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Mei 01, 2010, 00:14:38 » |
|
Welkom hier Raymond, zo als hier boven te zien is, is ons niveau niet heel hoog..  DOH!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Mei 01, 2010, 11:57:15 » |
|
En fox zorg dat het nog een stuk lager lig  En jou taalgebruik is ook niet 'je van het' zeg maar... 
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Mei 01, 2010, 15:44:01 » |
|
eehhh Vitrix.....nu ik in China ben atm merk ik dat jij niet meer zo scherp werkt bij TO aanvragen.....you know the drill boy!
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
vitrix
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Mei 01, 2010, 15:48:34 » |
|
eehhh Vitrix.....nu ik in China ben atm merk ik dat jij niet meer zo scherp werkt bij TO aanvragen.....you know the drill boy!
omfg je ben ff weg en ik laat alles al weer vast lopen XD Mijn excuses  Raymond hier nog wat belangrijke punten  Doe je best tijdens je to. Enkele goeie tips van SB-oldest:
Skills zijn niet zo belangrijk, tis altijd handig. Niet whinen. Niet vloeken al te grof. Bi-seksueel zijn is een pré. Geen lullebaalpraat naar tegenstanders. Wees vooral een positieve aanvulling op ts.
Team-SilverBullet is al jaren een feit. Dat komt door mensen. Als je daar bij past, komt het goed.
Smook. Cool
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
killray
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Mei 02, 2010, 20:08:45 » |
|
eey gozers dit is niet tegen jullie maar ik heb nagedaht en gekeken of ik het wel leuk vond in sb maare ik voel me hier niet thuis
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Mei 02, 2010, 20:16:22 » |
|
eey gozers dit is niet tegen jullie maar ik heb nagedaht en gekeken of ik het wel leuk vond in sb maare ik voel me hier niet thuis
En Waarom niet als ik vragen mag?
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Mei 02, 2010, 20:51:20 » |
|
Ik heb vernomen dat hij geen bi is... Helaas
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
vitrix
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Mei 02, 2010, 21:33:34 » |
|
En Waarom niet als ik vragen mag? Fox had na 10 minuten ze broek al op de enkels 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|