hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Gepost op: April 28, 2010, 21:39:02 » |
|
Misschien dat sommige mensen het nog niet weten, maar is al een aantal weken/maanden een flinke ruzie aan de gang tussen Activision en bepaalde personen in Infinity Ward. 2 Topmannen zijn vertrokken en hebben een eigen gamestudio gemaakt. Genaamd Respawn Entertainment En werkt samen met EA games i.p.v. Activision. Vervolgens zijn er nog ruim 10 personen vertrokken naar de nieuwe Studio. Wat dit betekend voor de Call of duty reeks. Activision behoudt de rechten op de Call of duty serie en zal gewoon samen met treyarch en de restanten van Infinity Ward. Respawn Entertainment behoudt echter wel de rechten van de Modern Warfare serie. In 2010 wordt Call of duty 7 uitgebracht dat door treyarch gemaakt wordt. Respawn Entertainment gaat Modern Warfare 3 in 2011 uitbrengen en is niet meer een deel van de Call of Duty Reeks. Het grootste deel van de "Gamers" die dit niet weten gaan gewoon door met de call of duty aanschaffen, terwijl de "Beste" Developer Studio langzaam aan het sterven is. Momenteel zijn er dus 3 Gamestudio's die met elkaar concurreren: Infinity Ward, Treyarch, Respawn en Dice. Dat gaan een hoop Shooters worden de komende jaren!  Cod7, modern warfare 3, Cod 8?, Battlefield 3. Zie dit: http://tweakers.net/nieuws/65915/activision-breekt-met-topmannen-infinity-ward.htmlDit: http://tweakers.net/nieuws/66715/activision-modern-warfare-3-opzettelijk-vertraagd.htmlEn dit: http://tweakers.net/nieuws/66740/voormalig-topmannen-infinity-ward-starten-studio-voor-ea.html
|
|
|
|
« Laatste verandering: April 29, 2010, 18:11:45 door hawker »
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
Geisha23v
Member
Full Member

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: April 28, 2010, 21:56:48 » |
|
ja leuk nieuws weer.
hoopte eigenlijk op een bericht van: "Ik weet waar je gratis het COD MW2 Stimulus pack kan downloaden" of "hier zonder creditcard voor wel €8,-" ofzo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Meelworm
Member
Wannabee Forum Member

Wie is Froukje???
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: April 29, 2010, 18:10:46 » |
|
Beter! Meer concurentie leid tot prijsdaling en betere kwaliteit! De consument heeft er baat bij.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: April 29, 2010, 18:12:04 » |
|
Beter! Meer concurentie leid tot prijsdaling en betere kwaliteit! De consument heeft er baat bij.
Prijs daling met videogames, grapjas....
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
Geisha23v
Member
Full Member

|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Mei 01, 2010, 00:29:17 » |
|
Ik heb voor MW2 maar € 30,- betaald en jij? Het kan dus wel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Mei 01, 2010, 08:04:53 » |
|
Ik heb voor MW2 maar € 30,- betaald en jij? Het kan dus wel  jammer dat dat niks met concurentie te maken heeft?  ik ook maar 30 euro betaald hoor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Meelworm
Member
Wannabee Forum Member

Wie is Froukje???
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Mei 01, 2010, 08:38:24 » |
|
Prijs daling met videogames, grapjas.... Het was te proberen.... (ik 35 eurie) Hoe zit dat leon! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Mei 01, 2010, 12:04:43 » |
|
Prijs daling met videogames, grapjas.... Het was te proberen.... (ik 35 eurie) Hoe zit dat leon!  Simpel, je bent genaaid 
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
vitrix
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Mei 01, 2010, 15:45:50 » |
|
Prijs daling met videogames, grapjas.... Het was te proberen.... (ik 35 eurie) Hoe zit dat leon!  Ik heb er ook 35 euro voor betaald dus je ben niet de enige 
|
|
|
|
|
|
Nothing is True. Everything is Permitted.
|
|
|
Meelworm
Member
Wannabee Forum Member

Wie is Froukje???
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Mei 01, 2010, 19:51:31 » |
|
Prijs daling met videogames, grapjas.... Het was te proberen.... (ik 35 eurie) Hoe zit dat leon!  Ik heb er ook 35 euro voor betaald dus je ben niet de enige  Aangezien leon hem voor me heeft besteld heeft hij 5 eurie in de pokket denk ik... Je bent een handelaar of je bent het niet hey... 
|
|
|
|
« Laatste verandering: Mei 01, 2010, 19:53:29 door Meelworm »
|
|
|
|
|
|