|
Smokey
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: Juni 02, 2010, 21:41:47 » |
|
Ik heb zo vaak sex....
It's a lie! masturberen is ook sex.... 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: Juni 02, 2010, 21:43:27 » |
|
Ik heb zo vaak sex....
It's a lie! Met zichzelf bedoelt ie waarschijnlijk....  3x overdag op de wc tijdens werk 1x op de wc tijdens het eten bij zijn ouders 2x in de trein naar het werk toe en tijdens het praten met Smook op ts nog 5x ach....wat is vaak zou ik willen weten...?
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Geisha23v
Member
Full Member

|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: Juni 03, 2010, 22:18:39 » |
|
3x overdag op de wc tijdens werk 1x op de wc tijdens het eten bij zijn ouders 2x in de trein naar het werk toe en tijdens het praten met Smook op ts nog 5x
ach....wat is vaak zou ik willen weten...?
Maar ik kom toch niet met de trein
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: Juni 03, 2010, 22:35:19 » |
|
in jouw geval moet je daar even "fiets" lezen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
$toneY
Member
Jr. Member

Biaatch!
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: Juni 04, 2010, 08:16:11 » |
|
Best lekker hoor, met zo'n windje erop.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: Juni 04, 2010, 20:07:39 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Geisha23v
Member
Full Member

|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: Juni 04, 2010, 22:22:56 » |
|
Best lekker hoor, met zo'n windje erop..  Dit kun je niet verzinnen, dat komt uit eigen ervaring....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
$toneY
Member
Jr. Member

Biaatch!
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: Juni 15, 2010, 17:46:38 » |
|
Best lekker hoor, met zo'n windje erop..  Dit kun je niet verzinnen, dat komt uit eigen ervaring.... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|