Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Gepost op: Juli 08, 2010, 16:43:14 » |
|
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
Sh0ck
Member
Spammer

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Juli 08, 2010, 16:49:24 » |
|
Gefeliciteerd man! Hoop dat je lang op deze aardkloot rond mag lope jonge!
|
|
|
|
|
|
The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame.
Hellsing,
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Juli 08, 2010, 16:53:55 » |
|
Gefeliciteerd man! Hoop dat je lang op deze aardkloot rond mag lope jonge! Waarom citeer je mij? 
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Juli 08, 2010, 17:16:22 » |
|
Gefeliciteerd man! Hoop dat je lang op deze aardkloot rond mag lope jonge! Waarom citeer je mij?  OMDAT HET KAN IN YO FACE! Feli tom!
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
vitrix
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Juli 08, 2010, 17:49:38 » |
|
Gefeliciteerd man! Hoop dat je lang op deze aardkloot rond mag lope jonge! Waarom citeer je mij?  OMDAT HET KAN IN YO FACE! Feli tom! Feli Tom dat je nog vele jaren de eer mag hebben om met ons te mogen gamen 
|
|
|
|
|
|
Nothing is True. Everything is Permitted.
|
|
|
Sh0ck
Member
Spammer

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Juli 08, 2010, 17:50:46 » |
|
Gefeliciteerd man! Hoop dat je lang op deze aardkloot rond mag lope jonge! Waarom citeer je mij?  OMDAT HET KAN IN YO FACE! Feli tom! Feli Tom dat je nog vele jaren de eer mag hebben om met ons te mogen gamen  Ik heb geen idee!
|
|
|
|
|
|
The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame.
Hellsing,
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Juli 08, 2010, 18:31:14 » |
|
Gefeliciteerd man! Hoop dat je lang op deze aardkloot rond mag lope jonge! Waarom citeer je mij?  OMDAT HET KAN IN YO FACE! Feli tom! Feli Tom dat je nog vele jaren de eer mag hebben om met ons te mogen gamen  Ik heb geen idee! We weten het, heh! Van citeren komt huilen. Dank allen 
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
Geisha23v
Member
Full Member

|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Juli 08, 2010, 19:43:08 » |
|
Gefeliciteerd man! Hoop dat je lang op deze aardkloot rond mag lope jonge! Waarom citeer je mij?  OMDAT HET KAN IN YO FACE! Feli tom! Feli Tom dat je nog vele jaren de eer mag hebben om met ons te mogen gamen  Ik heb geen idee! We weten het, heh! Van citeren komt huilen. Dank allen  Van harte man en omdat iedereen toch aan het kloten quoten is...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Juli 08, 2010, 20:14:40 » |
|
van harte gozer en nog vele gezonde jaren toegewenst is het al weer een jaar geleden dat ik mezelf al snel op je bruiloft zag staan....?? omg...het gaat te snel... 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Juli 10, 2010, 14:05:49 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Juli 11, 2010, 15:56:07 » |
|
heeft tie al gedaan.... 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Zargatan
Member
Hero Member

|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Juli 12, 2010, 20:53:30 » |
|
feli! 
|