indy
Jr. Member

|
 |
« Gepost op: Juli 27, 2010, 09:17:39 » |
|
Hallo gasten, Wat t' doen als je onterecht een ban hebt ontvangen van iwnet een gamer van ons heeft nooit gecheat toch een ban krijgen weten jullie iets ? Heeft gezocht op google maar kon verder geen juiste info kon vinden, helaas komt die vaker voor de gamers die wil cheaten hebben er geen last van die lachen iw uit dat ze gewoon door kunnen gaan Groet indy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Juli 27, 2010, 11:20:59 » |
|
je wordt niet zomaar geband er is altijd wel een goede reden dat ze je bannen
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
indy
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Juli 27, 2010, 11:41:59 » |
|
ja geloof, als daar een reden voor moet zijn maar ziet steeds op andere forum dat het meer volk overkomt :-).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Juli 27, 2010, 11:57:42 » |
|
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
indy
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Juli 27, 2010, 12:46:26 » |
|
had het nieuws ook net gevonden duim , zal het net plaatsen jij was mij t snel af
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Juli 27, 2010, 14:45:23 » |
|
poef, dacht dat dit een punt achter mijn game carrière was  Nog iemand interesse in gratis l4d?
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juli 27, 2010, 14:54:38 door PhoeWniX »
|
|
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Juli 27, 2010, 15:11:51 » |
|
je wordt niet zomaar geband er is altijd wel een goede reden dat ze je bannen Wat denk je nu vetzak, dat poesniks terecht wordt gebant? Zeker omdat de Lidl cakes, je zelf gemaakte cakes overtreffen>? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Juli 27, 2010, 16:49:28 » |
|
je wordt niet zomaar geband er is altijd wel een goede reden dat ze je bannen Wat denk je nu vetzak, dat poesniks terecht wordt gebant? Zeker omdat de Lidl cakes, je zelf gemaakte cakes overtreffen>?  Ik denk dat Hakkert hiervan nog niet op de hoogte was 
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juli 27, 2010, 16:52:22 door Fox »
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
vitrix
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Juli 27, 2010, 17:07:52 » |
|
poesniks is alive  Wel grote fout maar wel netjes opgelost.
|
|
|
|
|
|
Nothing is True. Everything is Permitted.
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Juli 27, 2010, 17:09:08 » |
|
je wordt niet zomaar geband er is altijd wel een goede reden dat ze je bannen Wat denk je nu vetzak, dat poesniks terecht wordt gebant? Zeker omdat de Lidl cakes, je zelf gemaakte cakes overtreffen>?  Ik denk dat Hakkert hiervan nog niet op de hoogte was  haha dan nog:P hij kent me tot mijn gaatje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Juli 27, 2010, 18:13:41 » |
|
poef, dacht dat dit een punt achter mijn game carrière was  Nog iemand interesse in gratis l4d? Doe mij maar 1... dan regel ik persoonlijk dat je unbanned wordt op e-dom  Edit: Ah, het is al geregeld  ... Nah jah, dan zal ik maar zorgen dat je zo snel mogelijk er weer bijstaat op ons rooster.
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juli 27, 2010, 18:16:24 door Moraal »
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Juli 27, 2010, 19:00:44 » |
|
Rofl @ dit. Wat een afgang btw.
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Juli 27, 2010, 20:24:22 » |
|
je wordt niet zomaar geband er is altijd wel een goede reden dat ze je bannen  (hier kan je van leren Hawker!!!)
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Juli 27, 2010, 20:25:20 » |
|
o wacht, ik zie dat je jezelf al gecorrigeerd hebt...goed zo knul!
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Juli 27, 2010, 20:50:17 » |
|
o wacht, ik zie dat je jezelf al gecorrigeerd hebt...goed zo knul!
 luv u2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|