vitrix
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: Augustus 18, 2010, 17:37:29 » |
|
Dat is inderdaad echt een actie voor Jipman 
|
|
|
|
|
|
Nothing is True. Everything is Permitted.
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: Augustus 19, 2010, 10:12:45 » |
|
Ik ken een zekere Chinees die meer dan 16 TB aan anime op z'n servertje heeft staan. Als het goed is heeft ie ooit een programma gemaakt om bij te houden wat ie al had gekeken enzo. Maar jij bent bijna net zo kansloos hoor, wees niet bang  Jip aka Hypernova Edit: Jipman? WTF heeft hij zoveel indruk gemaakt dat je 'm nog kent? Sick! Zal hij wel nice vinden denk ik haha  Dat komt omdat wij samen in de TO ronde van TOEN zaten  Oh ja, true . . Zal 'm een keer vertellen dat jij nog dagelijks aan hem denkt, zal 'm goed doen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: Augustus 19, 2010, 18:06:11 » |
|
Ik ken een zekere Chinees die meer dan 16 TB aan anime op z'n servertje heeft staan. Als het goed is heeft ie ooit een programma gemaakt om bij te houden wat ie al had gekeken enzo. Maar jij bent bijna net zo kansloos hoor, wees niet bang  Jip aka Hypernova Edit: Jipman? WTF heeft hij zoveel indruk gemaakt dat je 'm nog kent? Sick! Zal hij wel nice vinden denk ik haha  Dat komt omdat wij samen in de TO ronde van TOEN zaten  Oh ja, true . . Zal 'm een keer vertellen dat jij nog dagelijks aan hem denkt, zal 'm goed doen  Vertel dan ook maar dat ik ook nog een foto van hem heb waar ik elke dag op *****, zal 'm zeker ook goed doen 
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
Geisha23v
Member
Full Member

|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: Augustus 24, 2010, 00:33:21 » |
|
ik mis Golden Boy... van Tatsuya Egawa en Hiroyuki Kitakubo Gaat over Kintaro Oe, nooit gezien? link 1 Link 2
|
|
|
|
« Laatste verandering: Augustus 25, 2010, 08:53:06 door Geisha23v »
|
|
|
|
|
|