Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Gepost op: Oktober 06, 2010, 17:47:53 » |
|
Ey, Kan iemand mss uitleggen wat 't verschil is tussen de 2 verschillende add-ons? Namelijk Call of Duty®: Modern Warfare® 2 Stimulus Package en Call of Duty®: Modern Warfare® 2 Resurgence Pack  Gezien ze nu van 14 naar 7 euro zijn gegaan  . Jajaja, natuurlijk weten we waarom. Omdag CoD 5 CoD 7 uitkomt. Maar voor 7 euro is 't mss 't overwegen waart.
|
|
|
|
« Laatste verandering: Oktober 06, 2010, 20:25:54 door Stalker »
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
vitrix
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 06, 2010, 18:06:05 » |
|
Het verschil is de maps die er aan gekoppeld zijn:
Call of Duty®: Modern Warfare® 2 Stimulus Package Crash" en "Overgrown" deze komen uit de eerste Modern Warfare "Ballout" speelt zich af in een appartementencomplex met verschillende etages "Storm" knal je er op los in een industrieterrein "Salvage" is een besneeuwde autosloperij.
Call of Duty®: Modern Warfare® 2 Resurgence Pack "Strike" en "Vacant" deze komen uit de eerste Modern Warfare "Fuel" situeert zich rond een olieraffinaderij en is met zijn grote open vlaktes voornamelijk op snipers georiënteerd. "Carnival" speelt zich af op een kermisterrein, compleet met achtbaan en spookhuis. "Trailer Park" zorgt voor meer hectiek en nauwe paden, wanneer de speler zich tussen caravans en barbeques door moet zien te manoeuvreren.
Zelf heb ik geen van de 2 mappacks, vind het zonde van het geld. Vooral nu black ops al bijna uit is.
Daarnaast kan je zelf niet meer kiezen of je z'n map pack wil spelen. Ze komen nu willekeurig tussen de andere mappen door als je ze heb.
|
|
|
|
|
|
Nothing is True. Everything is Permitted.
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Oktober 06, 2010, 19:10:15 » |
|
ik weet dat je al enige tijd niet meer serieus speelt maar inmiddels komt CoD7 uit...
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Oktober 06, 2010, 20:25:18 » |
|
Ja true CoD BO komt idd over paar dagen. Maar ik d8 dat je voor 7 euro gewoon alles zou hebben, maar eigenlijk "moet" je ze allebei hebben wil je compleet zijn. Da vink dan weer beetje zonde...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Oktober 07, 2010, 19:15:09 » |
|
ik heb destijds alleen de eerste aangeschaft. Mijn advies is om die 2x 7 euro vast opzij te leggen voor de volgende CoD (versie 7 dus)
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Oktober 07, 2010, 20:17:23 » |
|
ik heb destijds alleen de eerste aangeschaft. Mijn advies is om die 2x 7 euro vast opzij te leggen voor de volgende CoD (versie 7 dus)
2x 7 euro = 14 euro, ofwel weer een litertje Motul 10W40 olie voor m'n SV'tje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Oktober 08, 2010, 17:27:50 » |
|
2x 7 euro = 14 euro, ofwel weer een litertje Motul 10W40 olie voor m'n SV'tje  Waarschijnlijk is je geld daar beter aan besteed 
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Oktober 08, 2010, 21:39:55 » |
|
2x 7 euro = 14 euro, ofwel weer een litertje Motul 10W40 olie voor m'n SV'tje  Waarschijnlijk is je geld daar beter aan besteed  gezien het aankomende jaargetijde zou ik toch kiezen voor CoD.... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Oktober 09, 2010, 13:02:43 » |
|
2x 7 euro = 14 euro, ofwel weer een litertje Motul 10W40 olie voor m'n SV'tje  Waarschijnlijk is je geld daar beter aan besteed  Uhuh, hij loopt weer mooi 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Oktober 09, 2010, 17:37:15 » |
|
2x 7 euro = 14 euro, ofwel weer een litertje Motul 10W40 olie voor m'n SV'tje  Waarschijnlijk is je geld daar beter aan besteed  gezien het aankomende jaargetijde zou ik toch kiezen voor CoD....  IPV aan de uitbreidingen van MW2 bedoelde ik dan.. 
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
|