quziii
Member
Wannabee Forum Member

|
 |
« Gepost op: Oktober 22, 2010, 13:09:32 » |
|
* Nickname: quziiii * Echte naam: Melvin * Leeftijd: 18 * Welke game je speelt: call of duty Modern warfare * Skill in game:Med * Ex-clan(s): Silverbullet * Xfire: Aspire92 * Steam: Aspire92 * Eventueel CoD MW2 profile name: quziii ** Je motivatie om SilverBullet clan te joinen, is altijd interessant om te lezen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 22, 2010, 17:03:09 » |
|
Dit is beetje nutteloos Quzii, vooral nadat je ons (Loewis & Ik) weer eens zag spelen in een cod 2 server.... Maar wat is je motivatie? want dat is het belangrijkste van allemaal!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Oktober 22, 2010, 17:59:44 » |
|
wow.....two lost souls in 1 topic op 1 dag! hoe is het met jullie eigenlijk? En heb je copy paste gedaan vanaf je vorige aanvraag Melvin? LoL laten we weer eens gezellig doen op teamspeak zou ik zeggen. We doen wel TS3 tegenwoordig maar dat mag de pret niet drukken. Heb je de gegevens daarvan Melvin? Smook. 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Oktober 22, 2010, 18:03:45 » |
|
wow.....two lost souls in 1 topic op 1 dag! hoe is het met jullie eigenlijk? En heb je copy paste gedaan vanaf je vorige aanvraag Melvin? LoL laten we weer eens gezellig doen op teamspeak zou ik zeggen. We doen wel TS3 tegenwoordig maar dat mag de pret niet drukken. Heb je de gegevens daarvan Melvin? Smook.  2 lost souls? Zit elke dag te gamen hoor...  Maar jou zie ik niet! Je zal wel weer F1 zitten te spelen! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Oktober 22, 2010, 18:25:00 » |
|
omFg zit jij tegenwoordig weer bij ons op TS dan?? of zit je elke dag te gamen met je rechterhand? 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Oktober 22, 2010, 20:54:52 » |
|
omFg zit jij tegenwoordig weer bij ons op TS dan?? of zit je elke dag te gamen met je rechterhand?  Haha, ik zal wel op ts kunnen komen maar dan kan ik niet praten dus is dat beetje onrealistisch. Ik zit de laatste tijd weer op xfire!:) Beetje de oude goeie tijd terug halen cod 2 enzo!:) Ik mis die tijd enorm! Toen alles zo lekker competitieve was!:)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
quziii
Member
Wannabee Forum Member

|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Oktober 22, 2010, 23:26:17 » |
|
wow.....two lost souls in 1 topic op 1 dag! hoe is het met jullie eigenlijk? En heb je copy paste gedaan vanaf je vorige aanvraag Melvin? LoL laten we weer eens gezellig doen op teamspeak zou ik zeggen. We doen wel TS3 tegenwoordig maar dat mag de pret niet drukken. Heb je de gegevens daarvan Melvin? Smook.  ey smokey ik heb ts3 maar heb niet jullie ts3 ip 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Oktober 23, 2010, 07:42:24 » |
|
79.125.18.78:9987
het password geef ik je graag via steam. Smokeywtcc is mijn accountnaam
|
|
|
|
|
|
|
|
|
quziii
Member
Wannabee Forum Member

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Oktober 23, 2010, 12:33:54 » |
|
Komt goed 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Oktober 23, 2010, 17:42:38 » |
|
bef me
|
|
|
|
|
|
wie de fuck is sletje eigenlijk?? 
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Oktober 23, 2010, 17:46:32 » |
|
tis pas volgend weekend m8...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Oktober 24, 2010, 12:06:15 » |
|
bef me

|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Oktober 24, 2010, 19:54:00 » |
|
bef me
 jij niet,ik neuk jou
|
|
|
|
|
|
wie de fuck is sletje eigenlijk?? 
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Oktober 25, 2010, 16:36:24 » |
|
bef me
 jij niet,ik neuk jou Ja dat snap ik, maar ik vond je reactie meesterlijk 
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
Geisha23v
Member
Full Member

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Oktober 27, 2010, 21:32:36 » |
|
** Je motivatie om SilverBullet clan te joinen, is altijd interessant om te lezen
Strakke motivatie ook 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|