hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: Januari 27, 2008, 12:38:05 » |
|
Kans op een dodelijk ongeval @ motor is 20x zo groot als @ auto. Dan kun je zeggen: ik ken mn grenzen etc, dat is vaak het probleem niet. Het probleem zit 'm in de andere idioten die je plat rijden, en daar doe je niks aan. Motor rijden is fun ja, maar ik ga er nog niet aan beginnen, misschien later zoals ik al zei, en dan als het mooi weer is in het weekend beetje toeristische routes rijden enzo  dat is ontzettend wijs meneer assstar  mensen die nie eens normaal kunnen fietsen moeten ook maar niet motor rijden. denk je nie? 
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: Januari 27, 2008, 13:09:56 » |
|
uiteraard ben je meer afhankelijk van hoe je medemensen in 't verkeer zich gedragen. Maar je moet als motorrijder denken dat niemand jou ziet en zo gaan handelen. Maarjah daarnaast heb ik veel meer plezier om bij iemand achterop te gaan zitten op een motor dan naast iemand in de auto 
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: Januari 27, 2008, 13:42:25 » |
|
uiteraard ben je meer afhankelijk van hoe je medemensen in 't verkeer zich gedragen. Maar je moet als motorrijder denken dat niemand jou ziet en zo gaan handelen. Maarjah daarnaast heb ik veel meer plezier om bij iemand achterop te gaan zitten op een motor dan naast iemand in de auto  denk je dat ^^
|
|
|
|
|
|
wie de fuck is sletje eigenlijk?? 
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: Januari 27, 2008, 16:31:14 » |
|
uiteraard ben je meer afhankelijk van hoe je medemensen in 't verkeer zich gedragen. Maar je moet als motorrijder denken dat niemand jou ziet en zo gaan handelen. Maarjah daarnaast heb ik veel meer plezier om bij iemand achterop te gaan zitten op een motor dan naast iemand in de auto  denk je dat ^^ Er zijn ook mensen waarbij ik gewoon níet in de auto stap, volgens mij ben jij er een van Bas 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: Januari 27, 2008, 17:51:58 » |
|
uiteraard ben je meer afhankelijk van hoe je medemensen in 't verkeer zich gedragen. Maar je moet als motorrijder denken dat niemand jou ziet en zo gaan handelen. Maarjah daarnaast heb ik veel meer plezier om bij iemand achterop te gaan zitten op een motor dan naast iemand in de auto  denk je dat ^^ Er zijn ook mensen waarbij ik gewoon níet in de auto stap, volgens mij ben jij er een van Bas  citeer kameraad van mij "zo,gelukkig kan jij goed rijden" zei hij op een avond toen het nat was,en we eff aan het rijden waren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: Januari 28, 2008, 09:46:02 » |
|
uiteraard ben je meer afhankelijk van hoe je medemensen in 't verkeer zich gedragen. Maar je moet als motorrijder denken dat niemand jou ziet en zo gaan handelen. Maarjah daarnaast heb ik veel meer plezier om bij iemand achterop te gaan zitten op een motor dan naast iemand in de auto  denk je dat ^^ Er zijn ook mensen waarbij ik gewoon níet in de auto stap, volgens mij ben jij er een van Bas  citeer kameraad van mij "zo,gelukkig kan jij goed rijden" zei hij op een avond toen het nat was,en we eff aan het rijden waren. Kameraad? Heb je nu ook al last van schizofrenie? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: Januari 28, 2008, 16:34:31 » |
|
schizofrenie = Iemand met schizofrenie hoort bijvoorbeeld stemmen die er niet zijn, of denkt dat hij of zij achtervolgd wordt ik wist niet wat het was ,,,,,,,,,,lol maar nope heb het niet http://www.lilly.nl/Nitro/lilly.nl/gezondheid_content.jsp?page=2160BTW gaan we niet een beetje off topic (ik weet dat het alleen maar om het spammen gaat tim  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: Januari 28, 2008, 22:47:08 » |
|
Ik maakte een vaudje, schizofrenie != gespleten persoonlijkheid, dat is wat anders. Wat ik bedoelde: die kameraad zit in je hoofd, die bestaat niet echt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|