LoSaH
Member
Wannabee Forum Member

|
 |
« Gepost op: December 05, 2010, 12:09:44 » |
|
* Nickname: LoSaH * Echte naam: Dieter Baert * Leeftijd: 20+ * Welke game je speelt: MW2, BO, CS, UT * Skill in game: Med * Ex-clan(s): BAF * Xfire: losah1337 * Steam: hell-raiser@pandora.be* Eventueel CoD MW2 profile name: LoSaH ** Je motivatie om SilverBullet clan te joinen, is altijd interessant om te lezen. Ik ben al een tijdje opzoek naar een stabiel team en aangezien jullie al bestaan sinds 2000 en ondertussen al meer dan 1000 officiële games hebben gespeeld  , lijken jullie mij de ideale kandidaat om bij aan te sluiten!
|
|
|
|
|
|
Gaming since ~1999
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: December 05, 2010, 20:54:46 » |
|
Welkom hier,
Gezellig een belg! Ik heb je toegevoegd op Steam en je bent welkom om eens op onze ts te komen om gezellig een potje mee te pubben.
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
vitrix
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: December 06, 2010, 18:38:05 » |
|
Welkom Dieter en succes met je TO DAN MAAR ZO HE VITRIX!!!!Doe je best tijdens je to. Enkele goeie tips van SB-oldest: Skills zijn niet zo belangrijk, tis altijd handig. Niet whinen. Niet vloeken al te grof. Bi-seksueel zijn is een pré. Geen lullebaalpraat naar tegenstanders. Wees vooral een positieve aanvulling op ts. Team-SilverBullet is al jaren een feit. Dat komt door mensen. Als je daar bij past, komt het goed. Smook. 
|
|
|
|
« Laatste verandering: December 07, 2010, 19:50:59 door Smokey »
|
|
Nothing is True. Everything is Permitted.
|
|
|
LoSaH
Member
Wannabee Forum Member

|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: December 06, 2010, 19:00:27 » |
|
Dankje 
|
|
|
|
|
|
Gaming since ~1999
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: December 06, 2010, 19:04:24 » |
|
He Dieter, Gezien je motivatie beschik je over een scherp beoordelingsvermogen. Er valt geen speld tussen te krijgen. Welkom bij Team-SilverBullet en veel speelplezier gewenst. Trouwens...ben je bi?? Vitrix zal de noodzakelijke nice-2-knows nog wel doorgeven  Smook. 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
LoSaH
Member
Wannabee Forum Member

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: December 06, 2010, 19:14:59 » |
|
Misschien ben ik bi...
|
|
|
|
|
|
Gaming since ~1999
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: December 06, 2010, 19:43:10 » |
|
haha wat bestaan er toch afschuwelijke leden! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: December 07, 2010, 19:49:33 » |
|
kuch....it takes one to notice one.....kuch ps. ik heb vitrix maar een handje geholpen.... 
|
|
|
|
« Laatste verandering: December 07, 2010, 19:51:25 door Smokey »
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
vitrix
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: December 07, 2010, 21:37:56 » |
|
Dat met je gebroken hand zelfs :O Was best lekker dat handje helpen van jouw 
|
|
|
|
|
|
Nothing is True. Everything is Permitted.
|
|
|
|