|
scotch
Gast
|
 |
« Gepost op: Januari 27, 2008, 17:52:06 » |
|
* Nickname: $cotch.nl * Echte naam: Richard Polderman * Leeftijd: 18 bijna 19  * Welke game je speelt: medal of honor AA  ( met mohaa ga ik stoppen ) - bf2 - cod4 * Welk team je wilt joinen: Alle teams als het kan.. * Skill in game: iedereen overhoop knallen! * Ex-clan(s): allemaal mohaa meuk samen met stierenoog zijn broertje.. * Xfire: richardos112 ( niet doorvertellen a.u.b. ) ** Je motivatie om SilverBullet clan te joinen, is altijd interessant om te lezen. Sinds mijn 10e hoopte ik ooit samen met $tierenoog te ownen over de eeuwige jachtvelden. ( en met de rest van =SB= Maar toen moest hij zonodig cod gaan spelen en zat ik met zijn broertje opgescheept in medal of honor 
|
|
|
|
« Laatste verandering: December 28, 2008, 16:32:20 door Smokey »
|
|
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 27, 2008, 18:36:34 » |
|
Met zo'n topic titel zijn de eerste minpunten al binnen, congrats 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 27, 2008, 19:11:54 » |
|
uhm...je wil wel heel graag hea.... wacht maar op een leader  maby stier wel
|
|
|
|
|
|
wie de fuck is sletje eigenlijk?? 
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 27, 2008, 19:52:12 » |
|
nou we zullen wel eens zien... ik voeg j toe op Xfire
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|
scotch
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Januari 27, 2008, 20:54:19 » |
|
Ik kan ook serieus wezen als u dat liever op prijs stelt..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Januari 27, 2008, 21:42:11 » |
|
hhhaahhahaha nee lol allstar is serieus wij niet ASSAULT dan.....
FUN ftw
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Januari 27, 2008, 22:02:17 » |
|
allstar doelt op de arrogantie in de titel... laten we daar niet verder op in gaan (allstar + arrogantie  )
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|
scotch
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Januari 27, 2008, 22:25:01 » |
|
ik snap het 
|
|
|
|
« Laatste verandering: Januari 27, 2008, 22:28:45 door scotch »
|
|
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Januari 28, 2008, 00:20:27 » |
|
allstar is wel lief hoor  net als Moraal-G 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Januari 28, 2008, 09:39:11 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Januari 28, 2008, 16:31:21 » |
|
hahahhaha  Btw allstar heb je die foto's van de lan nog ergens staan?? zo ja link plz....(ik dacht dat jij zoon eigen site'je had ofzo?)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Januari 28, 2008, 16:46:24 » |
|
@ Allie: op die wintersport foto kijk je om alsof je zojuist door een Yak gepijpt bent.  Stekelhaar staat wel beter op de foto btw... Ontopic @ Scotch: het leven ziet er nu een stuk mooier uit dan toen je 10 was. Na al die jaren van hoop mag je nu op de "virtuele Call of Duty jachtvelden" gaan ownen met Smokey! Af en toe helpt Stier een handje.  Is Stier 8 jaar geleden trouwens CoD gaan spelen ipv MoHaa? De tijd vliegt als je lol hebt.... Fidel Smokey. 
|
|
|
|
« Laatste verandering: Januari 28, 2008, 16:53:42 door Smokey »
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Januari 28, 2008, 20:29:04 » |
|
Met de topic titel heb ik totaal geen moeite  Vind 't juist wel wat hebben  Maarjah allie is en blijft een super geil beertje 
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Januari 28, 2008, 22:49:34 » |
|
hahahhaha  Btw allstar heb je die foto's van de lan nog ergens staan?? zo ja link plz....(ik dacht dat jij zoon eigen site'je had ofzo?) Hmm ja, maar daar staan alleen sport pics op: www.timversnel.nl/fotografieFoto's van de LAN kan ik wel een mooie gallery van maken, en het linkje hier ergens posten. Zal ik wel een keer doen, heb ook nog foto's van de Wally LAN enzo  @Smook:   
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Januari 29, 2008, 19:20:48 » |
|
ammagaad, ik word echt oud... 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|