DESiRE*
Wannabee Forum Member

|
 |
« Gepost op: Januari 09, 2011, 18:06:13 » |
|
* Nickname: DESiRE* * Echte naam: Ruud * Leeftijd: 17 * Welke game je speelt: Black Ops * Skill in game: Black ops: Gemiddelde leaderbord rank =150(wekelijks) * Ex-clan(s): * Xfire: ruud93 * Steam: DESiRE*
Motivatie: Ik wil heel graag competetief Black ops spelen, ben Publics nu alweer een beetje zat en zoek een leuke maar ook goede clan voor een mooie uitdaging.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 09, 2011, 19:02:43 » |
|
Ik heb hem zojuist al gesproken op Steam... Hij zal vanavond met ons een beetje meepubben.
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 09, 2011, 19:03:19 » |
|
Welkom  GL & HF!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vitrix
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 09, 2011, 19:31:19 » |
|
Welkom GF and HF En natuurlijk berichtje van Smokey. Doe je best tijdens je to. Enkele goeie tips van SB-oldest: Skills zijn niet zo belangrijk, tis altijd handig. Niet whinen. Niet vloeken al te grof. Bi-seksueel zijn is een pré. Geen lullebaalpraat naar tegenstanders. Wees vooral een positieve aanvulling op ts. Team-SilverBullet is al jaren een feit. Dat komt door mensen. Als je daar bij past, komt het goed. Smook. 
|
|
|
|
|
|
Nothing is True. Everything is Permitted.
|
|
|
spoiler
Member
Wannabee Forum Member

|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Januari 09, 2011, 20:18:10 » |
|
welkom desire tot in de servers 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Januari 09, 2011, 22:37:11 » |
|
Welkom GF and HF En natuurlijk berichtje van Smokey. Doe je best tijdens je to. Enkele goeie tips van SB-oldest: Skills zijn niet zo belangrijk, tis altijd handig. Niet whinen. Niet vloeken al te grof. Bi-seksueel zijn is een pré. Geen lullebaalpraat naar tegenstanders. Wees vooral een positieve aanvulling op ts. Team-SilverBullet is al jaren een feit. Dat komt door mensen. Als je daar bij past, komt het goed. Smook.  jemig, krijg nie eens de kans om me uit te sloven met een wall of text 
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
vitrix
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Januari 09, 2011, 23:12:27 » |
|
Blabla
jemig, krijg nie eens de kans om me uit te sloven met een wall of text  Je kan altijd nog een groot stuk onzinnige tekst plaatsen 
|
|
|
|
« Laatste verandering: Januari 10, 2011, 08:42:35 door vitrix »
|
|
Nothing is True. Everything is Permitted.
|
|
|
Zargatan
Member
Hero Member

|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Januari 09, 2011, 23:27:59 » |
|
desire,, zo hete toch keertje gLnn ze cod2 squad binnen SB hahwha,,,hoe weet ik dat nog xD
good luck & have fun here!
ik ga weer terug annanass machen...
|
|
|
|
|
|
SilverBullet
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Januari 10, 2011, 10:37:49 » |
|
desire,, zo hete toch keertje gLnn ze cod2 squad binnen SB hahwha,,,hoe weet ik dat nog xD
good luck & have fun here!
ik ga weer terug annanass machen...
True, dat was de 3e groep. Het groene squad, squad Desire. Met drago/flame/gLnn/vortex/en die andere... Die we toen ook op LAN tegen kwamen. En ze hadden die gare map in CoD2 als homemap die nieuwe. Anyhow, welkom 
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Januari 10, 2011, 16:31:12 » |
|
Dat was toch Forza?
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Januari 10, 2011, 19:38:05 » |
|
ja klopt, en toen Glnn het ging proberen, werd de naam Desire geloof ik
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Januari 10, 2011, 19:59:09 » |
|
Ik weet nog wel, toen ik op een of andere manier op de silverbullet site kwam, ik zocht een clan! Wou toen joinen bij de squad Forza, ik kei netjes TO aangemaakt, krijg je later te horen dat Forza niet meer bestaat! Wat een domper was dat!(A) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DESiRE*
Wannabee Forum Member

|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Januari 10, 2011, 20:25:21 » |
|
Dankjullie allemaal! leuk dat jullie je zo vermaken met me naam;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Januari 11, 2011, 14:35:38 » |
|
nog vergeten te vragen: ben je bi?
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Zargatan
Member
Hero Member

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Januari 11, 2011, 18:37:48 » |
|
hou je van duiters?
|