Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Gepost op: Januari 10, 2011, 18:08:03 » |
|
Op 2 Januari 2011 is Majoor Winters op 92 jarige leeftijd overleden.. http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2011/01/majoor_dick_winters_overleden.htmlIk denk dat iedereen hier wel weet wie dat is, zo niet mot je ff Band of Brothers kijken 
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
vitrix
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 10, 2011, 18:36:10 » |
|
Ik las het vanochtend. Wel mooie leeftijd moet ik zeggen.
|
|
|
|
|
|
Nothing is True. Everything is Permitted.
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 10, 2011, 19:23:55 » |
|
hmmmm, die foto doet me ergens aan denken.....ff opsnorren hoor!!!
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 10, 2011, 19:28:17 » |
|
HEBBES !! 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Januari 10, 2011, 19:29:35 » |
|
HEBBES !!  Waar staat BT dan voor Beffende Tekkels of wat? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Januari 10, 2011, 19:34:48 » |
|
ik weet niet helemaal precies meer hoor maar een poging is altijd goed  van RECHTS naar LINKS de gezichten in kleur: Smokey (aka Cognac) - Baco (sponsor Fladderak) - Duvel (ook nog bekend bij oud members en als war arranger vroege voorloper van Moraal) - Vieux (broer Baco) - Ricard - Malibu (die bleke, ook bekend bij oud members en zwager van Lucky Luke) - Whisky - Flugel. Bij Bonke.BT (BierTeam) heb ik kennis gemaakt met het online gamen. Alle credit voor de photoshop gaan naar Malibu btw. wie was d'r ook al weer dood?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Januari 10, 2011, 19:35:16 » |
|
wacht even geduldig JONGE.....btw....je hebt zeker niets te beffen atm?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
spoiler
Member
Wannabee Forum Member

|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Januari 13, 2011, 22:16:37 » |
|
als je daar de oorlog mee moet winnen dan gooi direct maar een nuke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Januari 14, 2011, 18:30:22 » |
|
zo hebben ze het uiteindelijk toch ook opgelost? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|