vatoloco77
Member
Sr. Member

|
 |
« Gepost op: Februari 24, 2008, 22:41:09 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Februari 25, 2008, 08:48:03 » |
|
aangezien dit trailers zijn vraag ik me af of het spel zelf ook dezelfde graphics heeft
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
vatoloco77
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Februari 25, 2008, 09:50:41 » |
|
Die ene is idd een trailer, die andere is volgens mij wel in-game
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Februari 25, 2008, 09:55:29 » |
|
ontzettend vette trailer zeg ik weet niet (als racefanaat) of ik deze game zou omarmen maar vooralsnog zien de graphics er zeer gelikt uit
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
Stierenoog
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Februari 25, 2008, 10:14:39 » |
|
De trailer van Dirt zag er ook supervet uit, maar volgens mij viel die game behoorlijk tegen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Februari 25, 2008, 10:33:28 » |
|
mmm, ziet eruit als 'een-week-leuk-spelen-game'
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Februari 25, 2008, 11:17:54 » |
|
@ Stier >> rectificatie: DIRT is WEL een hele goeie game. Ik speel em met stuur op de x360. De graphics zijn l33t, de gameplay is nog l33ter en zorgt ervoor dat je wilt blijven racen. Van de weinige games die bij mij blijven hangen, is DIRT er wel 1. Bijna rond op amateur level. @ Stier >> je bent welkom voor een avondje DIRT.... 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
Stierenoog
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Februari 25, 2008, 17:17:05 » |
|
@ Stier >> rectificatie: DIRT is WEL een hele goeie game. Ik speel em met stuur op de x360. De graphics zijn l33t, de gameplay is nog l33ter en zorgt ervoor dat je wilt blijven racen. Van de weinige games die bij mij blijven hangen, is DIRT er wel 1. Bijna rond op amateur level. @ Stier >> je bent welkom voor een avondje DIRT....  K, die afspraak staat dan  Maar ik bedoelde meer van dat de trailer van DIRT vele malen mooier dan de werkelijkheid is. Of het een goeie game is kan ik niet zeggen want ik heb het nog nooit gespeeld.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Februari 25, 2008, 17:47:46 » |
|
agree met smoke... de online mode viel wel wat tegen, omdat je niet direct tegen andere kan spelen... maar het blijft een vette game met strakke graphics en het verveeld ook niet... (bijna rond op pro-am ^^)
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|
quzi
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Februari 25, 2008, 18:29:08 » |
|
ik speel DiRT op de ps3 zit er best wel mooi uit 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Februari 25, 2008, 18:49:30 » |
|
ps3?? kunnen we die Melvin nog uit de clan gooien?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Februari 25, 2008, 18:57:38 » |
|
ps3 > 360 smook geef nou maar toe  tis een feit
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
|
quzi
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Februari 25, 2008, 19:14:24 » |
|
ps3?? kunnen we die Melvin nog uit de clan gooien??  hoezo wat is er mee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Februari 25, 2008, 20:01:43 » |
|
o nix hoor ik ben alleen een xbox fan ipv ps er is 1 reden voor een ps: Gran Turismo
door PGR4 en FM2 (x360) is die behoefte lang zo groot niet meer (voor mij dan)
@ Hawker: het duurt nog even voordat de ps3 de x360 ownt; ze lopen mijlenver achter atm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Avenger
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Februari 25, 2008, 20:04:42 » |
|
o nix hoor ik ben alleen een xbox fan ipv ps er is 1 reden voor een ps: Gran Turismo
door PGR4 en FM2 (x360) is die behoefte lang zo groot niet meer (voor mij dan)
@ Hawker: het duurt nog even voordat de ps3 de x360 ownt; ze lopen mijlenver achter atm
okée nu speel ik echt nooit meer mee met assault 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|