Team Silverbullet - Multigaming clans since 2000
Pagina's: [1] 2
  Print  
Auteur Topic: indy cod4  (gelezen 1197 keer)
indy
Jr. Member
*

Bekijk profiel
« Gepost op: Februari 28, 2008, 11:02:39 »

Hallooo SBers... ik speel al tijdje cod4. mij vraag zou ik eens keertje mee mogen doen aan echte war dat lijkt mij wel tof in jullie clan ben goed in TDM  meestal en soms niet maar vaak wel:D sta vaak hoog in de rank lijst. speel vaak in een fun clan , heeft uo cod2 gespeel en me  nick name was  SB Independence nu  SB indy of SB independent.. meestal indy mij xfïre is sebass23 Leeftijd 25. mail is bas_noha@hotmail.com vriendelijke groet indy
Smokey
No Comment

$p@M|<!NG

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Februari 28, 2008, 15:03:43 »

Beste Indy,

Door de regels heen lees ik dat jij een try out aanvraagt. Wat mij betreft zijn er geen belemmeringen om ons te joinen. Dit omdat we je kennen, je niet whinet of vloekt of zielig doet als het wat minder gaat en ook je piepstem is allang verleden tijd. Eigenlijk ben je nog soort van SB member dus dat zit wel snor.

Je moet wel joinen om mee te kunnen doen. Dat wil zeggen: het inschrijven als member bij SilverBullet clan op de edom website. Dan is het noodzakelijk om je CoD4 guid (goe-ied) op te geven op deze website. Na controle van de guid (24 uur) ben je klaar om officiele wars mee te doen. Zie hier de actuele lijst van SB members die edom matches spelen (degene met een groen vinkje zijn ready to play): http://www.eurodomination.net/clan.php?clanID=232&action=members

Ik kan me voorstellen dat je niet direct alles voor elkaar krijgt. Dat blijft voor mij ook altijd een probleem en daarom zijn wij als clan zeer gelukkig met de inspanningen van Moraal-D. Hij verzorgt het plannen van matches, kan begeleiding geven bij het maken van een account op de edom website en is in staat om je te helpen bij het opvragen en registreren van je CoD4 guid. Mijn advies is om met hem ff te babbelen om alle nodige zaken geregeld te krijgen.

Hoe gaat het bij ons in de virtuele praktijk? Moraal regelt de matches. Als ze gepland zijn, maakt hij hiervan melding op ons forum en dan wel in het "Assault leden gedeelte". Ik weet niet of je daar al in kan maar dat kan ik wel voor je laten regelen. De members van Assault (en ook Gladiator soms) noteren binnen het topic van de betreffende match of ze mee kunnen spelen of niet. Dat is 1. Dan is het raadzaam om ongeveer 30 minuten voor aanvang van een match aanwezig te zijn op teamspeak en om misschien zelfs al in te loggen op de Assault warserver om zo kennis te nemen van de tactics. Dat is 2. Meestal zijn de matches 5v5. In geval van 5 inschrijvingen op het forum en 5 aanwezigen op ts is het maken van een opstelling (door een leader of backup leader >> Smook, Moraal, Sletje en Zargatan) geen probleem. Bij een overschot zal er een selectie gemaakt worden. 90% van de gevallen zal die selectie niet afhangen van skills maar we streven ernaar binnen Assault om iedereen evenveel kans te geven voor het spelen van een match. Dat betekent dat er niet altijd een "vaste basisplaats" in zit voor het spelen van wars. Aan de andere kant zal in geval van een TDM match jij iets meer voorkeur genieten omdat je dat extra leuk vind.

Ik vind dat teamleaders UITERLIJK 15 minuten voor aanvang van een match een opstelling moeten bepalen. Daardoor is er nog net gelegenheid voor het maken van de tactics en iedereen op scherp te krijgen. Kom je 5 minuten voor tijd aankakken, ben je dom.

Ik zal het onderwerp "contributie" later met je bespreken.  Knipoog

Wow wat een verhaal weer....

Smook.  Cool

Oh pitiful shadow lost in the darkness,
Bringing torment and pain to others,
Oh damned soul wallowing in your sin,
Perhaps it is time to die.
 © Hell Girl
indy
Jr. Member
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: Februari 28, 2008, 17:22:52 »

halloo ben nog niet van plan om te joinen dat ga ik zeker doen maar dat word in maand juli of juni uit drukte!  maar daar hoor je nog wel   smook
Smokey
No Comment

$p@M|<!NG

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: Februari 28, 2008, 19:24:10 »

ammagaad....en ik een heel boek typen.... Verbaasd

© Hell Girl
bietser
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: Februari 28, 2008, 20:15:16 »

ammagaad....en ik een heel boek typen.... Verbaasd

lol ik was te lui om het te lezen  Tong
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member
*

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: Februari 28, 2008, 20:44:58 »

bietser, kiddy doe is ff andere avater  Tong

indy
Jr. Member
*

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: Februari 28, 2008, 21:47:35 »

nee maar ik vind het super netjes van je smook echt waar maar ik zoek juist dat ik op het bankje zit dat ik kan invalen voor een andre ken soms maar paar dagen gamen in de maand juni en  juli vaker want dan hea ik meer tijd vriendelijke groet indy ps keertje mee doen ging het meer om
Smokey
No Comment

$p@M|<!NG

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: Februari 28, 2008, 21:50:16 »

meedoen kan altijd, pcw np
offi kan niet zonder inschrijving op edom

anytime Indy  Knipoog

© Hell Girl
indy
Jr. Member
*

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: Februari 28, 2008, 21:57:34 »

nee maar ik vindt het super netjes smook echt waar maar ik wil hiermee zeggen dat ik op het bankje zit om in te vallen voor andre als er eentje niet ken ja word .. om dat ik nu niet vaak in de week er ben groet indy
bietser
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: Februari 29, 2008, 13:08:34 »

bietser, kiddy doe is ff andere avater  Tong

Vind je Herman Berghuis niet vet sexy dan  Tong Grijns
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member
*

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: Februari 29, 2008, 14:02:32 »

die aap van idols, als ik die zie schiet ik hem af  Rollende ogen

hawker
Member
Legendary Forum Member
*

Veni, Vidi, Vici!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #11 Gepost op: Februari 29, 2008, 14:16:39 »

ik eerst!

Grass grows, birds fly, sun shines,
And brother I hurt people.
I'm a force of nature.
If you were from where I was from,
you'd be fucking dead.
~The Scout
bietser
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: Maart 01, 2008, 22:51:21 »

Hij is wel lelijk :p
indy
Jr. Member
*

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: Maart 12, 2008, 15:52:28 »

hebben jullie nog een score lijst of is het prive? groet indy
« Laatste verandering: Maart 12, 2008, 15:54:15 door Stierenoog » Gelogd
Moraal
Member
Legendary Forum Member
*

Ego Brain

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: Maart 12, 2008, 17:35:41 »

score lijst? bedoel je uitslagen van officieële wars?

Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
Pagina's: [1] 2
  Print  

Ga naar:  

Copyright © 2000-2009 SilverBullet. All rights reserved.