PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: April 25, 2008, 16:54:21 » |
|
miss kan hij mijn plaatje inneme voor bepaalde tijd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: April 25, 2008, 17:16:35 » |
|
oh ja, het is dus duidelijk dat gladiator geen intresse heeft en zoals normaal kan hij dan een to krijgen bij assault  dus je hoeft niet verder te zoeken mokahola... je krijgt een to bij assault... ik neem nog contact met je op en welkom natuurlijk 
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
Drago
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: April 25, 2008, 17:55:41 » |
|
Nu wordt ik als de boogie man afgeschilderd :O  Ik vind het alleen vervelend als ik een actieve member elke keer op de reserve bank moet laten zitten. Kan me voorstellen dat dat niet leuk is voor hem, en ook niet voor ons  Maar zoals ik zei ben je naar mijn mening van harte welkom  Als je het offer van moraal aanneemt dan wens ik je veel succes en dan zal ik je zeker nog regelmatig spreken (we zijn immers een hechte broederschap hier bij SB  )
|
|
|
|
|
|
Run if you like but why delay the inevitable ?
|
|
|
vatoloco77
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: Mei 01, 2008, 17:21:58 » |
|
Heeeeeeey moka! Wat een schande dat ik nu pas reageer  ...... (moka en ik zaten samen in een cod2 clan fatal silence) Het lijkt me leuk als we weer wat meer samen spelen. In eerste instantie wat pcw's en dan kunnen we altijd zien hoe het loopt met de activity van de rest e.d. spreek je op ts!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: Mei 23, 2008, 18:55:29 » |
|
volgens mij word deze to niks, slotje?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: Mei 23, 2008, 20:01:53 » |
|
ik heb hem 3x gevraagd voor pcw... maar hij moest steeds met cod 2 clan meespelen (offi's), dus wordt nix denk ik
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: Mei 23, 2008, 20:13:31 » |
|
ik heb hem 3x gevraagd voor pcw... maar hij moest steeds met cod 2 clan meespelen (offi's), dus wordt nix denk ik
een to moet ons achter de kont aanlopen, wij hoeven niet achter de kont van de to aan te lopen, c'mon,, conclusie, een to moet zelf ook initiatief nemen, bij deze is dat zker mislukt, SLOT~!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: Mei 23, 2008, 22:15:36 » |
|
miss kan hij mijn plaatje inneme voor bepaalde tijd  was je depri toen?
|
|
|
|
|
|
wie de fuck is sletje eigenlijk?? 
|
|
|
|