vatoloco77
Member
Sr. Member

|
 |
« Gepost op: Maart 13, 2008, 21:54:44 » |
|
Activision heeft bekendgemaakt dat er een nieuwe Call of Duty-game komt in het fiscale jaar 2009. Dit fiscale jaar loopt van april ’08 tot en met maart ’09. De game zou naar de PC, Xbox 360, PS3, DS, PS2 en Wii komen. Maar dat was niet het enige goede nieuws dat Activision te bieden had. Er zou ook extra content komen voor Call of Duty 4. Deze content zou verschijnen tussen april en juni van dit jaar (Q1 2009). -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Call of Duty 4 was een groot succes en Activision Blizzard gaat vrolijk door met de delen. Ze hebben namelijk deel vijf al aangekondigd en de platformen waarop hij zal verschijnen, zijn ook bekendgemaakt. Activision laat merken geen voorkeur te hebben voor de PSP, want het komt alleen uit op de PS3, Xbox 360, Wii, DS, PS2 en PC. Opmerkelijk is dat Call of Duty 3 ook niet op de PSP uitkwam, maar wel op de DS. Volgens mij heeft de PSP meer kracht en betere engine en is dus beter geschikt voor het spel dan de DS. Waarschijnlijk ligt het probleem aan het gebrek van een tweede joystickje op de PSP. De exacte reden is niet bekend. Ook heeft Activision laten weten dat het spel wordt ontwikkeld door hun eigen Treyarch. In 2001 heeft Activision de ontwikkelaar overgenomen en sindsdien is de studio onder andere verantwoordelijk voor Kelly Slater's Pro Surfer, Spider-Man, Call of Duty: United Offensive, Call of Duty 2: Big Red One, Call of Duty 3 en Spider-Man 3. Treyarch heeft dus al meer ervaring met de Call of Duty reeks, maar deze delen spelen zich in WWII af. Betekent het dat Call of Duty 5 terug zal gaan naar de oude oorlogen? Dit keer zal Call of Duty dus niet worden ontwikkeld door Infinity Ward (maker van deel vier). Verder zijn er ook nog geen video's of screenshots vrijgegeven van het spel en dit is dus het enige wat we ervan weten. http://games.headliner.nl/subitem-1-2924/call-of-duty-5/ 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Maart 13, 2008, 22:39:22 » |
|
ik zei toch dat ie naar pc zou komen -.-
en mensen het maar niet geloven hier...
ik w8 lekker tot cod 5
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Maart 13, 2008, 22:40:46 » |
|
ik wil niet meteen heel bot zijn ofzo... maar we herinneren ons allemaal united offensive nog wel... dit was de enige call of duty game die door Treyarch is ontwikkeld (op de pc) en dit was ook meteen het tot nog toe slechtste deel... en daarbij vind ik het ook wel te snel na call of duty 4
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Maart 13, 2008, 22:56:06 » |
|
ik wil niet meteen heel bot zijn ofzo... maar we herinneren ons allemaal united offensive nog wel... dit was de enige call of duty game die door Treyarch is ontwikkeld (op de pc) en dit was ook meteen het tot nog toe slechtste deel... en daarbij vind ik het ook wel te snel na call of duty 4
true, let's wait 
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Maart 13, 2008, 23:00:07 » |
|
idd, eerst maar eens zien. Stel dat het ergens zomer 2009 wordt. Dan spelen we CoD4 ook al weer 1½ jaar. CoD2 hebben we bijna precies 2 jaar gespeeld. Het laatste half jaar was de motivatie beduidend minder en moesten mods als realism het warren weer interessant maken.
Dus misschien is het helemaal nog niet zo vroeg of snel als we denken...
OmFg, zie je ons in 2018 nog CoD X spelen??
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Maart 13, 2008, 23:30:21 » |
|
OmFg, zie je ons in 2018 nog CoD X spelen??
ja, hoezo? 
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|
Stierenoog
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Maart 13, 2008, 23:34:05 » |
|
Overigens ben ik nog lang niet uitgekeken op CoD4 zoals toen bij CoD2 (mag ook wel, we spelen nog geen half jaar :S) Voorlopig komt Infinity Ward nog met nieuwe mappen en patches dus wat mij betreft speel ik CoD4 nog minimaal een jaartje ofzo 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Maart 14, 2008, 08:37:29 » |
|
Overigens ben ik nog lang niet uitgekeken op CoD4 zoals toen bij CoD2 (mag ook wel, we spelen nog geen half jaar :S) Voorlopig komt Infinity Ward nog met nieuwe mappen en patches dus wat mij betreft speel ik CoD4 nog minimaal een jaartje ofzo  idd, kvind 't alleen maar goed dat ze met nieuwe shizzle komen, al ben ik beetje bang voor die mappen...
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
Drago
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Maart 14, 2008, 08:38:38 » |
|
Ik zal niet direct negatief zijn door te zeggen dat ik al op cod4 ben uitgekeken. Maar ik weet wel dat ik het een stuk minder lang ga volhouden dan Cod2 (ca. 1600 uur gespeeld). Ik hoop dus dat cod5 begin volgend jaar wel uitkomt, liefst in de woII style (ik wil me rifle terug). We gaan nu als team wel redelijk lekker (en om te generaliseren: heel SB gaat lekker) maar dat is ook de enige rede dat ik het spelletje op dit moment leuk vind
|
|
|
|
|
|
Run if you like but why delay the inevitable ?
|
|
|
vatoloco77
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Maart 14, 2008, 08:39:43 » |
|
Waarschijnlijk is dit vloeken in de kerk, maar ik vond cod uo het mooiste deel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Maart 14, 2008, 09:06:52 » |
|
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
indy
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Maart 14, 2008, 09:41:17 » |
|
wist ik , had ook ergens gelezen over cod5 maar ook cod6 Jaa dat word een het zelfde als cod4 Ook modern gevaarlijk hihi had ik ergens gelezen bij een forum weet niet welke , indy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vatoloco77
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Maart 14, 2008, 10:26:14 » |
|
Ik zal niet direct negatief zijn door te zeggen dat ik al op cod4 ben uitgekeken. Maar ik weet wel dat ik het een stuk minder lang ga volhouden dan Cod2 (ca. 1600 uur gespeeld). Ik hoop dus dat cod5 begin volgend jaar wel uitkomt, liefst in de woII style (ik wil me rifle terug). We gaan nu als team wel redelijk lekker (en om te generaliseren: heel SB gaat lekker) maar dat is ook de enige rede dat ik het spelletje op dit moment leuk vind Ik ben het voor een groot deel wel met drago eens, want alleen in de pub spelen met cod4 dat vind ik toch wel redelijk saai. (na 1 of 2 mappen heb ik het vaak wel gezien). Bij cod2 (wat ik minder goed vond dan cod1) hield ik dit langer vol...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
indy
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Maart 14, 2008, 10:35:27 » |
|
i3dnet forum had ik het gelezen over call of duty 6 maar cod5 Lijkt mij tof 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drago
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Maart 14, 2008, 11:00:47 » |
|
Van een aantal sides het gerucht dat cod5 zich zou gaan afspelen in WOII alleen ditmaal in azie. We zullen zien  (als de rifle maar terugkomt  (noswaymod standaard in het spel natuurlijk ^^)
|
|
|
|
|
|
Run if you like but why delay the inevitable ?
|
|
|
|