|
L4D
Gast
|
 |
« Gepost op: Maart 21, 2008, 16:55:00 » |
|
Hoi
Ik wil graag SilverBullet joinen omdat Glenn een vriend van me hier ook zit. En hij heeft me dit aangeraden Hier mijn persoonlijke informatie
* Nickname: L4D * Echte naam: Gorik * Leeftijd: 16 (25-06-1991) * Welke game je speelt: CS, WoW, Cod4 (sinds 19 maart) * Welk team je wilt joinen: Fun gedeelte eerst en vervolgend een team dat wars speelt * Skill in game: Single player uitgespeeld in 2 dagen (ongeveer 8 uur gespeeld), in 2 dagen tot lvl 18 in multiplayer (4 uurtjes) * Ex-clan(s): Geen * Xfire: Celc
|
|
|
|
« Laatste verandering: December 28, 2008, 16:37:03 door Smokey »
|
|
|
|
|
Zargatan
Member
Hero Member

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Maart 21, 2008, 19:11:05 » |
|
* Welk team je wilt joinen: Fun gedeelte eerst en vervolgend een team dat wars speelt
wat moet ik daarmee begrijpen? wars spelen doen we allemaal 
|
|
|
|
|
|
SilverBullet
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Maart 21, 2008, 19:45:55 » |
|
een team waar fun voorop staat en wars speelt bedoelt ie denk  offtopic @ zargatan: Ik heb 2de rebel city uitgemoord 
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
Drago
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Maart 21, 2008, 19:47:44 » |
|
* Welk team je wilt joinen: Fun gedeelte eerst en vervolgend een team dat wars speelt
wat moet ik daarmee begrijpen? wars spelen doen we allemaal  en ik maar denken dat jij een nederlander was en geen belg  Ik denk dat hij bedoeld dat hij het spel pas net speelt. Wilt dus bij een clan om snel beter te worden. Eerst wil die dus gewoon fun member zijn totdat wij of hijzelf denkt dat tie goed genoeg is voor een war. Op dat moment wil die dus proberen in een team te komen. Ik persoonlijk heb nix tegen fun members. Als je maar begrijpt wat dat inhoudt. Het betekent dat je welkom ben op ts en zodoende met iedereen kan spelen. Ook fun wars kan je meedoen als er toevallig mensen zijn die der 1 willen spelen. Echter officials is iets heel anders. De twee teams zitten nu redelijk vol. Dus ook al denk je over een tijdje goed genoeg te zijn het kan betekenen dat je nog steeds geen/ of heel weinig officials speelt. Zoals ik al zei zover ik weet zitten de teams vol. Maar wat mij betreft ben je als fun member welkom. Zo kan je toch lekker met ons spelen en steeds beter in het spel worden. Bovendien, wie wil nou niet de gezelligste clan van nederland joinen  ps. effe afwachten wat andere leaders zeggen  dit is slechts mijn mening
|
|
|
|
|
|
Run if you like but why delay the inevitable ?
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Maart 21, 2008, 20:09:58 » |
|
ik begrijp L4D ook wel en volgens mij begrijpt Drago hem ook  Tis idd mogelijk om SilverBullet te joinen. Op dit moment zijn er twee vaste war teams: Gladiator en Assault. Daarnaast zijn er members (en die vallen onder Assault) die soms invallen tijdens offies (Sletje/Hawker/Azzario) en regelmatig een scrimmetje/pcw (Lucky Luke) meespelen. Binnen de warteams zullen op dit moment geen aanpassingen gedaan worden tenzij strikt noodzakelijk. Joinen als fun member is geen probleem. Respect moet je verdienen en je weet nooit waar het schip strand. Een clan is een dynamische beweging; er kan veel veranderen binnen een jaar tijd.  Wat mij betreft mag L4D een to krijgen. Wel wil ik to's aanhouden zodat we nog wel een soort proeftijd met elkaar hebben. Dat is in ieders belang. Een to duurt 2 - 3 weken. Funmembers zijn prima, betalende funmembers weten hoe het hoort. btw €5,- contributie per 3 maanden is toch niets teveel? Het is niet verplicht maar wie de schoen past.... Smook. 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
L4D
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Maart 21, 2008, 20:33:16 » |
|
Wel ja Het is zoals drago zegt eerst wat fun en tan zien of ik goed genoeg ben voor wars enzo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zargatan
Member
Hero Member

|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Maart 21, 2008, 21:35:25 » |
|
wat moet ik daarmee begrijpen? wars spelen doen we allemaal  en ik maar denken dat jij een nederlander was en geen belg  ik ben ook geen nederlander 
|
|
|
|
« Laatste verandering: Maart 21, 2008, 21:37:34 door Zargatan »
|
|
SilverBullet
|
|
|
craver
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Maart 22, 2008, 15:07:45 » |
|
Ja idd, L4D is een vriend van me, klasgenoot zelf. En hij raadde hem natuurlijk sb aan hé  . Gewoon wat spelen hé, om goed te worden. Alhoewel hij wel gewoon is van shooters te spelen en snel goed zal zijn hoor   .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Maart 22, 2008, 15:15:07 » |
|
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
craver
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Maart 22, 2008, 15:31:15 » |
|
niet iedereen hier heeft geen leven 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Maart 22, 2008, 18:02:05 » |
|
niet iedereen hier heeft geen leven  kom niet aan mijn slet hej glnn ASSAULT IS COMPLEET @ LAN,DUS ALS JE KLAPPEN WIL DOORGAAN ZO! 
|
|
|
|
|
|
wie de fuck is sletje eigenlijk?? 
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Maart 22, 2008, 18:12:44 » |
|
whahah, jah als deze grote uberslet ook nog gaat, dan is het feest compleet! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
craver
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Maart 22, 2008, 19:36:26 » |
|
niet iedereen hier heeft geen leven  kom niet aan mijn slet hej glnn ASSAULT IS COMPLEET @ LAN,DUS ALS JE KLAPPEN WIL DOORGAAN ZO!  haha  ik zeg toch niks over hem?  ik zeg het algemeen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drago
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Maart 22, 2008, 21:55:53 » |
|
je word al bang he  weet wel dat ik verantwoordelijk ben voor glnn omdat hij met mij meerijdt
|
|
|
|
|
|
Run if you like but why delay the inevitable ?
|
|
|
|