maliboeke
Wannabee Forum Member

|
 |
« Gepost op: April 04, 2008, 20:00:17 » |
|
* Nickname: SB | M@LIBOE  * Echte naam:André * Leeftijd:(1)32 * Welke game je speelt: COD 1/2/4 * Welk team je wilt joinen: maken jullie maar uit (als reserve btw) * Skill in game: beoordeel me maar! * Ex-clan(s): *Bonke, Silverbullet & SB (de oudjes) * Xfire: bonkemalibu // nick: SB M@LIBU DA nl (DA voor Dad's Army) ** Je motivatie om SilverBullet clan te joinen, is altijd interessant om te lezen. Vond het altijd wel gezellig bij jullie en heb gehoord dat die kl**tz*k van een Smokey is gestopt dus dan wil ik wel weer terug  , Nee geintje... lijkt me wel leuk om weer iets aktiever te gaan schieten! greetz Mali
|
|
|
|
« Laatste verandering: December 28, 2008, 16:26:53 door Smokey »
|
|
Luv is in the air!!
|
|
|
|
Stierenoog
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: April 04, 2008, 20:07:22 » |
|
We wachten nog steeds op die demo van je op harbor  Oud members zoals Malibu zijn natuurlijk altijd welkom!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drago
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: April 04, 2008, 20:09:15 » |
|
gezellie 
|
|
|
|
|
|
Run if you like but why delay the inevitable ?
|
|
|
maliboeke
Wannabee Forum Member

|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: April 04, 2008, 20:12:31 » |
|
ik word helemaal warm van binnen 
|
|
|
|
|
|
Luv is in the air!!
|
|
|
maliboeke
Wannabee Forum Member

|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: April 04, 2008, 20:13:07 » |
|
'k ben btw nu wel ff naar beneden koffie en biertje doen ;-)
|
|
|
|
|
|
Luv is in the air!!
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: April 04, 2008, 20:18:12 » |
|
Roy? is dat de "stevige" andre van de giessen? 
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: April 04, 2008, 20:35:34 » |
|
als het mensen die van bonke houden, dan is het goed 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: April 04, 2008, 20:50:21 » |
|
sinds Phoenix verkering heeft (hij zegt met een "meisje") kunnen we wel wat versterking gebruiken ja..... en to-tje moet toch wel kunnen jongens?  Als je echt serieus weer wil gaan schieten, is dat wel leuk. Het komt toch nog wel eens voor dat krap an zitten en we spelen gemiddeld iedere werkdag een match 's avonds. Regelmatig schieten dus. We spelen met Assault iig de Edom competitie i.p.v. clanbase. Dat zijn matches die ongeveer 1 uur duren. Vaak beginnen de matches om 21.00u en zijn we rond 22.00 klaar. Soms twee achter elkaar. "Inschrijven" doen we via het forum, in het leden-gedeelte beschikbaar. Half uurtje van tevoren op ts. Moraal regelt de matches, actief backup leader is Zargatan en we spelen tegenwoordig een leuk potje mee in de competities. Tof.  @ Hawker: bedoel je mijn knuffelbeertje? 
|
|
|
|
« Laatste verandering: April 04, 2008, 21:09:00 door Smokey »
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: April 04, 2008, 20:52:56 » |
|
sinds Phoenix verkering heeft (hij zegt met een "meisje") kunnen we wel wat versterking gebruiken ja..... en to tje moet toch wel kunnen jongens?  @ Hawker: bedoel je mijn knuffelbeertje? heb niks smook  , one night stand!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: April 04, 2008, 21:38:16 » |
|
tijd gelede gek  welkom 
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: April 04, 2008, 21:44:21 » |
|
sinds Phoenix verkering heeft (hij zegt met een "meisje") kunnen we wel wat versterking gebruiken ja..... en to tje moet toch wel kunnen jongens?  @ Hawker: bedoel je mijn knuffelbeertje? heb niks smook  , one night stand! mijn neef zegt wat anders 
|
|
|
|
|
|
wie de fuck is sletje eigenlijk?? 
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: April 05, 2008, 13:31:01 » |
|
Ubilam, ik heb je gemist. Welkom terug, doet me gelijk denken aan vroegah, wat een lol hebben we toen gehad 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
indy
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: April 06, 2008, 14:33:19 » |
|
hee andere meen je dat join je sb??? als dat zo is mail me effe bas_noha@hotmail.com , meld ik me ook aan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: April 08, 2008, 19:18:25 » |
|
doe ik F5.....ALLES FOETSIE nou dan doe ik het maar: MALIBOEETJE OUWE TERINGLIJEEERRRR!!!!.....of was het nu tering??
edit moraal: teringlijer dus
edit drago: gaat hier de mini discussie nu door ? Kan het alleen lezen door het te bewerken 
|
|
|
|
« Laatste verandering: April 09, 2008, 07:58:59 door Drago »
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
craver
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: April 16, 2008, 18:55:41 » |
|
doe ik F5.....ALLES FOETSIE nou dan doe ik het maar: MALIBOEETJE OUWE TERINGLIJEEERRRR!!!!.....of was het nu tering??
edit moraal: teringlijer dus
edit drago: gaat hier de mini discussie nu door ? Kan het alleen lezen door het te bewerken  je kan het ook gewoon quoten? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|