|
Piet Friet
Gast
|
 |
« Gepost op: April 16, 2008, 18:52:35 » |
|
kVn en ik zijn nog op zoek naar een serieuze, actieve en vooral niet kinderachtige clan. We zijn ex MoH:AA spelers en hebben afgelopen december de overstap gemaakt naar CoD:4. Ons oude team is te inactief en 4/5/6 dagen per week zitten we ons te vervelen omdat we geen grote wars 4v4/5v5 kunnen regelen. We kennen de CoD community niet goed genoeg om degelijke aanvulling op ons team te vinden waardoor we besloten te hebben zelf een ander team te zoeken. We kunnen normaal elke dag in de week van 17.00 tot 22.00 spelen. We vinden het totaal niet erg om tactics te trainen en nades te oefenen. In MoH:AA waren we High++ skilled en hebben we verschillende cups gewonnen en voor ons nations team gespeeld. In Call of Duty zijn we nog niet zo goed maar zeker niet slecht. We zouden het liefst samen joinen. * Nickname: Piet Friet ( http://clanbase.ggl.com/personinfo.php?pid=5219533) * Echte naam: Philip * Leeftijd: 20 * Welke game je speelt: Call of Duty 4 (ex MoH:AA) * Welk team je wilt joinen: Call of Duty 4 * Skill in game: Ongeveer als de 1000 tot 1300 pnts clans op CB * Ex-clan(s): Downforce, #exorcists, Team NL * Xfire: PietFriet01 * Nickname: kVn ( http://clanbase.ggl.com/personinfo.php?pid=5681533) * Echte naam: Kevin * Leeftijd: 25 * Welke game je speelt: Call of Duty 4 (ex MoH:AA) * Welk team je wilt joinen: Call of Duty 4 * Skill in game: Ongeveer als de 1000 tot 1300 pnts clans op CB * Ex-clan(s): Downforce, #exorcists, Team BE * Xfire: kvncod4
|
|
|
|
« Laatste verandering: December 28, 2008, 16:26:36 door Smokey »
|
|
|
|
|
craver
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: April 16, 2008, 18:54:21 » |
|
downforce teamBE en teamNL dat ziet er wel nice uit  de teamleaders zullen wel contact opnemen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: April 16, 2008, 18:58:14 » |
|
Welcome  drago 
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: April 16, 2008, 19:03:14 » |
|
ehhhh....ik ben even stil van de post. Doorgaans zijn "joiners" niet zo goed gebekt.
@ Piet Patat & Mayonaise: wij zijn geen kinderachtige clan. Het feit dat we hard op weg zijn als groep om een decennium bij elkaar te zijn, is het beste bewijs.
Ook zijn we betrekkelijk actief. Gerust kan gezegd worden dat er dagelijks een offie op de agenda staat. Nu valt er over SilverBullet veel te vertellen en is het misschien beter om uitleg te geven op ts.
wat zit ik hier eigenlijk te typen??
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: April 16, 2008, 19:12:13 » |
|
o ja, dat is het luv u 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Drago
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: April 16, 2008, 19:13:12 » |
|
Allereerst heet ik jullie welkom op het forum. Wij zijn sinds kort (lees februari) weer begonnen het CB team actief in kaart te brengen. Het enige wat we precies missen is een tweetal actieve members om het team te versterken. Nu zijn we slechts in staat 2on2 en 3on3 erg actief te spelen en zo nu en dan een 5on5 als het gehele team online is. Zoals je begrijpt zouden we jullie goed kunnen gebruiken. We hebben dan een actief team van 7 man. Ruim voldoende om de tactics goed onder de knie te krijgen. Voeg mij als je wilt effe toe op xfire (en spreek me effe aan). Dan regel ik 2 ts accounts en kunnen we een aantal pcw's doen. Zo kunnen jullie kijken hoe wij zij, en kunnen wij kijken hoe jullie zijn  Veel succes en tot snel, Remco aka Drago Xfire: biadrago Msn: remconederpel@hotmail.com
|
|
|
|
|
|
Run if you like but why delay the inevitable ?
|
|
|
|
kVn
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: April 16, 2008, 19:38:06 » |
|
mijn part heb je die 2 members nu gevonden , piet en ik zijn heel actief en laatste tijd vervele we ons echt:d
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: April 16, 2008, 19:44:18 » |
|
welkom mannen, veel succes bij gladiator natuurlijk (ze zijn keihard  ).
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|
kVn
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: April 17, 2008, 15:45:29 » |
|
kvond de pcw's leuk , dus als je nog is met ons wil spele , any time 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drago
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: April 17, 2008, 17:03:01 » |
|
had na afloop nog een heel gesprek met piet.... samengevat.... We moeten zeker wat meer pcws spelen, het ging erg leuk en een vervolg zou dan ook mooi zijn  . Dus op dit moment zie ik het dan ook erg zitten. Ik heb begrepen dat piet, en miss jij ook wel vanaaf druk waren. En wij hebben vrijdag t/m zondag lan. Maar voel je vrij om op ons ts te komen als je tijd heb.  Tot snell!!!!
|
|
|
|
« Laatste verandering: April 17, 2008, 17:06:23 door Drago »
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: April 17, 2008, 17:18:06 » |
|
dik verkering dus 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drago
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: April 17, 2008, 17:46:43 » |
|
dik verkering dus  Het is nog pril smoke, dus we willen het nog niet naar buiten brengen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kVn
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: April 24, 2008, 13:33:19 » |
|
weten jullie mss al wat meer , want als we geen kans maken ga ik verder op zoek .laat me ff wat meer wete drago.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: April 24, 2008, 15:35:45 » |
|
door de LAN van afgelopen weekend zal de beslissing wat langer duren denk ik
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|