|
mokahola
Gast
|
 |
« Gepost op: April 23, 2008, 19:37:06 » |
|
* Nickname: mokahola * Echte naam: Terence * Leeftijd: 17 * Welke game je speelt: tetris, minesweper, cod4 * Welk team je wilt joinen: cod4? * Skill in game: med+ hoop ik toch wel * Ex-clan(s): vmv RaW... * Xfire: mokahola
** Heb nu igg 4 weken 'vakantie' voordat ik 2 examens moet maken, en broer en neef (vmv) zijn niet echt actief. Verder vind ik 5on5 leuker.
|
|
|
|
« Laatste verandering: December 28, 2008, 00:53:32 door Smokey »
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: April 23, 2008, 21:04:56 » |
|
doe je best ! zo te zien heb je al een ts account (for some time  )
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Drago
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: April 24, 2008, 15:51:01 » |
|
Hey Moka, Ik ken je al wat langer (ook van cod2 nog). We moeten maar is allemaal de koppen bij elkaar steken. Natuurlijk heet ik je van harte welkom bij SB. Echter als onze twee huidige TO's ja zeggen dan zit gladiator weer vol (slechts backup is dan mogelijk). Nu wil dit niet zeggen dat de pret daarom minder is. Nog steeds gezellig op ts met aardige gasten, alleen weinig tot geen kans voor line-up voor official (pcws natuurlijk altijd wel  ) Dit is hoe het bij Glad zit en ik weet dus niet hoe smoke en moraal zitten met assault. Zoals ik al zei, moeten we maar effe met ze allen overleggen hoe we dit leuk kunnen maken voor iedereen
|
|
|
|
|
|
Run if you like but why delay the inevitable ?
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: April 24, 2008, 15:57:22 » |
|
Hey Moka, Ik ken je al wat langer (ook van cod2 nog). We moeten maar is allemaal de koppen bij elkaar steken. Natuurlijk heet ik je van harte welkom bij SB. Echter als onze twee huidige TO's ja zeggen dan zit gladiator weer vol (slechts backup is dan mogelijk). Nu wil dit niet zeggen dat de pret daarom minder is. Nog steeds gezellig op ts met aardige gasten, alleen weinig tot geen kans voor line-up voor official (pcws natuurlijk altijd wel  ) Dit is hoe het bij Glad zit en ik weet dus niet hoe smoke en moraal zitten met assault. Zoals ik al zei, moeten we maar effe met ze allen overleggen hoe we dit leuk kunnen maken voor iedereen 3de squad  hahaha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drago
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: April 24, 2008, 16:44:43 » |
|
Dat heb ik al is geprobeerd :O Ging goed voor een maandje of 2  Glnn kwam geloof ik nog minder ver 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: April 24, 2008, 16:54:36 » |
|
Dat heb ik al is geprobeerd :O Ging goed voor een maandje of 2  Glnn kwam geloof ik nog minder ver  met forza bedoel je toen nog?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zargatan
Member
Hero Member

|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: April 24, 2008, 18:18:15 » |
|
hmm..... 3e squad 
|
|
|
|
|
|
SilverBullet
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: April 24, 2008, 19:27:46 » |
|
hmm..... 3e squad  gahah zargatan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: April 24, 2008, 20:02:55 » |
|
Dat heb ik al is geprobeerd :O Ging goed voor een maandje of 2  Glnn kwam geloof ik nog minder ver  met forza bedoel je toen nog? ik snap dat je dat vraagt. Maar jij blijft de onbetwiste nr. 1 als het gaat om de kortste tijd een squad leiden 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: April 24, 2008, 20:04:00 » |
|
hmm..... 3e squad  als je wilt, kan ik je even bijpraten over alle vorige 3e squads van SB 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: April 24, 2008, 20:04:41 » |
|
Dat heb ik al is geprobeerd :O Ging goed voor een maandje of 2  Glnn kwam geloof ik nog minder ver  met forza bedoel je toen nog? ik snap dat je dat vraagt. Maar jij blijft de onbetwiste nr. 1 als het gaat om de kortste tijd een squad leiden  ik begin er toch niet aan maar zou wel leuk zijn als 3de squad komt, bedankt smook 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
craver
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: April 24, 2008, 21:03:49 » |
|
tjah een squad leiden is niet niks, vooral in het begin tot je je members hebt is het veel werken... ik heb het iets van 2 maand volgehouden denk ik  kwas toen ook nog maar een newbie hé  ... kweetnie ik speel liever dan squad leiden, alhoewel je als je 6 members hebt er zeker genoeg hebt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drago
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: April 24, 2008, 22:03:59 » |
|
En ja ik bedoelde Forza, ben er denk 4 mnd actief mee bezig geweest. En een maandje of twee hebben we goed gedraait. Daarna kregen de pro's de kriebels en wilde ze hoger op  Zoals te wachten had ik toen geen zin meer om het opnieuw te proberen  . Naar aanleiding daarvan was ik een tijdje op non actief gegaan voor SB en ging ik me rifle skills is testen ^^ Squad op poten zetten kost erg veel moeite en tijd. Ik vind het niet erg om te doen als je er maar wat voor terug krijgt. Dus niet ineens de spontane beslissing van 2 members van je team om te leaven 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mokahola
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: April 25, 2008, 12:56:15 » |
|
Dan zoek ik nog wel even verder Als er nog wat verandert hoor ik het wel en als jullie nog iemand nodig hebben voor een pcw doe ik graag mee 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: April 25, 2008, 16:42:53 » |
|
Squad op poten zetten kost erg veel moeite en tijd. Ik vind het niet erg om te doen als je er maar wat voor terug krijgt. Dus niet ineens de spontane beslissing van 2 members van je team om te leaven  en daarom is het ook gewoon veel makkelijker om een squad te leiden die al tijdje bestaat  heb zelfs genoeg tijd om e-dom admin te zijn...
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|