|
evil
Gast
|
 |
« Gepost op: December 14, 2007, 00:01:25 » |
|
goede avond Ik heb een vraagje gevechtsrapporten worden die ook op het forum geplaats zo ja waar kan ik dit doen,of ben ik nog tekort bij de alliantie om deze te kunnen posten, en te lezen  Groet evil
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stierenoog
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: December 14, 2007, 00:30:23 » |
|
Centurion zal je waarschijnlijk lid maken van een groep binnen dit forum zodat je dat gedeelte ook kunt lezen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Donkerekip
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: December 14, 2007, 10:14:46 » |
|
hallo wie ben jij ik ben donkerekip
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: December 14, 2007, 11:16:31 » |
|
hallo wie ben jij ik ben donkerekip
ik ben wim en jij?
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
Centurion
Member
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: December 14, 2007, 18:10:26 » |
|
Hey, je hebt nu extra rechten en zou dus de andere fora moeten kunnen zien. Mocht dat niet zo zijn dan pm je me ingame maar ff 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
craver
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: December 14, 2007, 21:20:48 » |
|
Hey, je hebt nu extra rechten en zou dus de andere fora moeten kunnen zien. Mocht dat niet zo zijn dan pm je me ingame maar ff  die heeft duidelijk latijn gevoeld
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: December 14, 2007, 21:37:08 » |
|
fora is gwoon meervoud van forum...
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: December 15, 2007, 01:59:37 » |
|
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
Stierenoog
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: December 15, 2007, 13:18:10 » |
|
Dat verklaart al een hoop 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
craver
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: December 15, 2007, 14:47:34 » |
|
gevolgd dus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
evil
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: December 15, 2007, 19:08:58 » |
|
ik ben jan een van de nieuwe spelers hierbij SBM in de wing,speel al meer dan een jaar Ogame speelde eerst in uni 1 bij de NGE waar ik ben gestopt met spelen omdat er teveel tijd in ging zitten, zeg maar ik was verslaafd. Ik heb dit acc waar ik nu mee speel in uni 10 van een collega over genomen omdat hij stopte met spelen. hij speelde zonder alli en ik zit graag in een alli heb er wel moeite voor moeten doen,om me bij jullie te mogen aansluiten, er waren een hoop alli die geen spelers met mijn aantal punten wilde aan nemen. ben blij dat ik hier in deze alli mag mee spelen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Centurion
Member
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: December 15, 2007, 19:16:43 » |
|
Welkom kerel! Ik zag dat je via SBM in de alliantie bent gekomen. Meteen een van de actiefste spelers in uni10. Als er wat is dan hoor ik het wel. Mocht je met ons op skype (chat gedeelte zonder headset) of Teamspeak (met headset) willen chatten dan hoor ik het wel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|