|
bosjesman
Gast
|
 |
« Gepost op: Juni 26, 2008, 14:25:32 » |
|
* Xfire : d1devil * Teamspeak heb ik * Geen clanhopper nee  * Geen gewhine! haat ik zelf ook dus  * Nickname:bosjesman * Echte naam:rick * Leeftijd:16 * Welke game je speelt:COD2 COD4 * Welk team je wilt joinen:eigen cod2 squad maken * Skill in game:high * Ex-clan(s): DLF x oldskool - tropical-gaming * Xfire: ** Je motivatie om SilverBullet clan te joinen, is altijd interessant om te lezen. eigen cod2 squad maken lijkt me leuk : sb zal beroemd worden kheb ook 2 publics en 3 warservers dus 
|
|
|
|
« Laatste verandering: December 28, 2008, 00:53:10 door Smokey »
|
|
|
|
|
|
delfy
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Juni 26, 2008, 14:32:27 » |
|
beroemd worden , nja call of duty 2 is eigenlijk dood . meer dan de helft van de clans op clanbase hacken in call of duty 2. en jij zegt datje in DLF en tropical hebt gezeten ? nja staat niks van in je LOG zeg jezelf dus je hebt er ook niet ingezete. anders vraag ik het wel na aan rubenswaa
je hebt me ook verwijderd op xfire.. ik heb ook begrepen dat je gebanned bent van CB en dus returned bent , dus als wij spelen met jou en je word gebust dan krijgen wij 6 maanden ban en zullen we alleen hierdoor beroemd worden nja
delfy
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juni 26, 2008, 15:07:01 door delfy »
|
|
|
|
|
|
pussY
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Juni 26, 2008, 15:09:20 » |
|
Dit drama heeft nooit bij DLF gespeeld, mochtie willen... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Juni 26, 2008, 15:11:41 » |
|
Dit drama heeft nooit bij DLF gespeeld, mochtie willen...  Haha pussy leeft ook nog ^^ Heb je ander xfire ofso?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Juni 26, 2008, 19:11:30 » |
|
zonder op de feiten in te gaan; SB speelt op een enkeling na geen CoD2 meer. Joinen zou dus betekenen dat je zelf op zoek moet gaan naar members. En als je al servers hebt, zal het enige zijn dat er met SB tag gespeeld wordt.
Niet nuttig.
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Juni 26, 2008, 19:13:23 » |
|
k slotje dus 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Juni 26, 2008, 20:57:50 » |
|
idd  Spamking.
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Zargatan
Member
Hero Member

|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Juni 30, 2008, 23:21:08 » |
|
hahah nice try 
|