|
TheStarPlayer
|
 |
« Gepost op: Juli 03, 2008, 16:28:52 » |
|
Vrijdag zullen de inschrijvingen van The Reality VII open gaan, nog even alles op een rijtje: The Reality VII Begin: Vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:00 Eind: Zondag 26 oktober 2008 @ 17:00 Lokatie: Fries Congrescentrum, Drachten Deelnemers: 700 Entree: € 37.50 als je voor 1 september 2008 betaald, anders € 42.50 (tot 22 oktober 2008) Je kunt je op vrijdag om 20:00 inschrijven! http://www.thereality.nl/
|
|
|
|
|
|
wie de fuck is sletje eigenlijk?? 
|
|
|
|
Stierenoog
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Juli 03, 2008, 18:27:48 » |
|
Hmmm, ik weet niet of ik er dan ben hoor. Ik ben de 26e jarig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Juli 03, 2008, 18:48:02 » |
|
misschien ben ik ook voor zondag al thuis....of niet.... toch gezellig dat je er vrijdag en zaterdag bij bent Stier 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Juli 03, 2008, 19:39:23 » |
|
je moet er zondag juist zijn dan stier  gezellig tog... ok vooruit je mag wat eerder weg (6 uur ofzo) 
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Juli 04, 2008, 20:47:01 » |
|
ik heb me ingeschreven
Ooit heeft Sletje een Silverbulletclan aangemaakt op de website van de LAN. Je kan dus de clan na je inschrijving joinen!!
Betalen doe ik iig voor 1 sept.
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|