VLM
Wannabee Forum Member

|
 |
« Gepost op: December 17, 2007, 14:25:01 » |
|
Omdat ik op een of andere manier geen goede kwaliteit kan renderen heb ik besloten m'n cod2 fragmovie niet af te werken. Toch heb ik er toch wel wat tijd ingestoken en wil ik wel een beta posten. Deze heeft dus geen goede kwaliteit en bevat geen outro en op het einde zijn er clips zonder in-game sound. Toch veel plezier met het kijken! Ik wil stalker bedanken voor dat liedje van Saw!<3 en sorry voor de slechte host, maar het was eigenlijk maar een test en heb ik het dus daar geupload en het duurde meer dan 15 uur, dus dat ga ik niet nog is doen! http://www.megaupload.com/nl/?d=X97XCGM8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: December 17, 2007, 14:30:00 » |
|
wie ben jij?  kben um aant downloade ^^
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: December 17, 2007, 14:59:19 » |
|
wie ben jij?  kben um aant downloade ^^ Cedric aka Flame  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: December 17, 2007, 15:00:55 » |
|
haha ok asstartje  iig nijs movie
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: December 17, 2007, 16:40:29 » |
|
Post VOORdat ik je movie heb gezien: OW HELP GA JE MIJN LIEDJE JATTEN!!!!!  ik ga 'm over 16 min bekijken...  EDIT: liedje gejat  maar MIJN idee niet  nice gedaan btw 
|
|
|
|
« Laatste verandering: December 17, 2007, 17:05:09 door Stalker »
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: December 17, 2007, 16:56:43 » |
|
ik over 2 uur 
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
VLM
Wannabee Forum Member

|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: December 17, 2007, 17:54:54 » |
|
wie ben jij?  kben um aant downloade ^^ Cedric aka Flame   Er zijn veel mensen die me ee ntijd niet hadden gezien en toen ik ze terug ontmoette kende ze me niet, nu snap ik waarom  En ja Stalker, tzijn maar 5 sec dat dat liedje erin komt he :p, sorry! 
|
|
|
|
« Laatste verandering: December 17, 2007, 21:12:02 door VLM »
|
|
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: December 17, 2007, 19:39:38 » |
|
wie ben jij?  kben um aant downloade ^^ Cedric aka Flame   die foto is oud :d En ja Stalker, tzijn maar 5 sec dat dat liedje erin komt he :p, sorry!  wallylan!!!wallylan!!!!wallylan!!!!wallylan!!!!
|
|
|
|
|
|
wie de fuck is sletje eigenlijk?? 
|
|
|
|
Voodoo
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: December 17, 2007, 22:02:09 » |
|
ballylan ballylan wallylan!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: December 17, 2007, 22:03:22 » |
|
we gaan zn foto ook egt 3x quotën
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: December 17, 2007, 23:50:02 » |
|
we gaan zn foto ook egt 3x quotën
blijkbaar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: December 18, 2007, 09:24:48 » |
|
in 1 woord: ZIEK Echt een toffe fragmovie. Aan de ene kant geeft het me blijdschap en aan de andere kant ook weer niet. Tof om te weten dat Flame bij ons groot geworden is, jammer om te weten dat hij niet meer bij ons is.... Ik hou nog steeds van ut Belgje.  :'(  Smook. 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
craver
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: December 18, 2007, 17:44:09 » |
|
in 1 woord: ZIEK Echt een toffe fragmovie. Aan de ene kant geeft het me blijdschap en aan de andere kant ook weer niet. Tof om te weten dat Flame bij ons groot geworden is, jammer om te weten dat hij niet meer bij ons is.... Ik hou nog steeds van ut Belgje.  :'(  Smook.  hij kan terug komen? btw ik ben hem aan het downloaden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: December 18, 2007, 18:24:23 » |
|
naar mijn mening is het geen kwestie van "kunnen" maar van "willen"
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
craver
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: December 18, 2007, 19:17:44 » |
|
naar mijn mening is het geen kwestie van "kunnen" maar van "willen"
ik wil het wel  btw die fragmovie ownt hem hard
|