craver
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: December 19, 2007, 00:02:56 » |
|
welkom binnen sb, coole kerel jij.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
theother1
Gast
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: December 19, 2007, 10:22:36 » |
|
Hej gasten, Was gezellig gisteren, jullie hebben wel een lache clan.... op Allstar en Stierenoog na dan... Ik ga dadelijk een weekie op vakantie, dus wordt niet bang dat ik jullie al zo snel heb verlaten (jullie moeten me daarvoor eerst zat zijn, duurt een paar dagen  Miss ben ik vanaaf online, anders tot in het nieuwe jaar !!!!! Beste wensen en prettige jaarwisseling allemaal !!!!!! (btw rogier groeneweg, die gast die op develstein zat en naar zeeland was verhuisd werkt bij clanbase, kan miss wel ff vragen of ie zin heeft om ook een kijkje te nemen op jullie forum, zou dan de 4e uit z`drecht zijn  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: December 19, 2007, 12:22:19 » |
|
nog zo eentje?! allem8ig..... 4 Z-town... 3 G-town....
knap dichtbij dan xD
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: December 19, 2007, 12:28:34 » |
|
Hej gasten, Was gezellig gisteren, jullie hebben wel een lache clan.... op Allstar en Stierenoog na dan... Ik ga dadelijk een weekie op vakantie, dus wordt niet bang dat ik jullie al zo snel heb verlaten (jullie moeten me daarvoor eerst zat zijn, duurt een paar dagen  Miss ben ik vanaaf online, anders tot in het nieuwe jaar !!!!! Beste wensen en prettige jaarwisseling allemaal !!!!!! (btw rogier groeneweg, die gast die op develstein zat en naar zeeland was verhuisd werkt bij clanbase, kan miss wel ff vragen of ie zin heeft om ook een kijkje te nemen op jullie forum, zou dan de 4e uit z`drecht zijn  ) Als ik je niet meer spreek: fijne dagen + happy new year. En een fijne vakantie natuurlijk, maar dat gaat vast lukken  PS: ik hou ook van jou 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vatoloco77
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: December 19, 2007, 14:33:06 » |
|
goeie vakantie andermaal !! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
craver
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: December 20, 2007, 09:51:54 » |
|
nog zo eentje?! allem8ig..... 4 Z-town... 3 G-town....
knap dichtbij dan xD
en 3 K-H' town  (en btw de belgen  ) prettige feestdagen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
scotch
Gast
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: Januari 29, 2008, 21:10:17 » |
|
ben ook een zwijndrechtenaar hor! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: Januari 29, 2008, 22:31:37 » |
|
Hej gasten, Was gezellig gisteren, jullie hebben wel een lache clan.... op Allstar en Stierenoog na dan... Ik ga dadelijk een weekie op vakantie, dus wordt niet bang dat ik jullie al zo snel heb verlaten (jullie moeten me daarvoor eerst zat zijn, duurt een paar dagen  ) Miss ben ik vanaaf online, anders tot in het nieuwe jaar !!!!! Beste wensen en prettige jaarwisseling allemaal !!!!!! TheOther1 is nooit teruggekeerd van zijn vakantie
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|
scotch
Gast
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: Januari 29, 2008, 22:46:29 » |
|
zou ik ook wel willen... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: Januari 30, 2008, 09:09:28 » |
|
Hej gasten, Was gezellig gisteren, jullie hebben wel een lache clan.... op Allstar en Stierenoog na dan... Ik ga dadelijk een weekie op vakantie, dus wordt niet bang dat ik jullie al zo snel heb verlaten (jullie moeten me daarvoor eerst zat zijn, duurt een paar dagen  ) Miss ben ik vanaaf online, anders tot in het nieuwe jaar !!!!! Beste wensen en prettige jaarwisseling allemaal !!!!!! TheOther1 is nooit teruggekeerd van zijn vakantie volgens mij was hij 2 weekjes trug gwoon op ts hoor...
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: Februari 04, 2008, 11:25:35 » |
|
ik sluit dit bericht.
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|