vatoloco77
Member
Sr. Member

|
 |
« Gepost op: Augustus 23, 2008, 15:44:42 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
indy
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 03, 2008, 16:30:24 » |
|
Met 265 online gamen lijkt me wel vet coool . dan is het echt oorlog pff 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Oktober 04, 2008, 18:02:16 » |
|
ik had deze trailer nog niet bekeken maar dit is wel een heel erg mooie trailer zeg.....als dat ingame is...wow (nee Lange, geen World of Warass)
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Oktober 04, 2008, 18:10:27 » |
|
ik had deze trailer nog niet bekeken maar dit is wel een heel erg mooie trailer zeg.....als dat ingame is...wow (nee Lange, geen World of Warass)
WoW = aars Warhammer is the way to go! 
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
|
DJV2
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Januari 03, 2009, 23:43:15 » |
|
Flashpoint 1 was een van mn eerste shooters, was mn kwijt een jaar terug en had em maar opnieuw gekocht Het concept is super, alleen de ai was een drama  Gigantische mappen, je kon op zoveel manieren je ding doen, omlopen door de bossen en dan van achter iedereen neersnipen, of zon laffe heli pakken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vatoloco77
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Januari 23, 2009, 23:34:52 » |
|
Ik geloof wel dat de trailers en gepubliceerde filmpjes een te grote verwachting scheppen... De graphics ingame schijnen echt veel minder mooi te zijn dan de 'gameplay' die ze nu laten zien....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
indy
Jr. Member

|