doritos
Member
Full Member

|
 |
« Gepost op: Augustus 30, 2008, 17:22:06 » |
|
hallo ik ben doritos mijn naam is yannick van bogaert ik ben 16 jaar ik speel cod4 welk team ik wil joinen kies maar uit ben redelijk goed in sniper =TDK= mijn Xfire=doritos1991 ik zou graag silverbullets joinen omdat ik graag clan wars doe en dit is een nederlands talige clan dus ik hoop dat ik mag joinen 
|
|
|
|
« Laatste verandering: December 28, 2008, 00:51:42 door Smokey »
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 30, 2008, 18:07:37 » |
|
he yannick,
TDK zijn tog The Dutch Killers? anyway welkom... ik heb geprobeerd je toe te voegen op Xfire, maar de username is niet in gebruik
|
|
|
|
« Laatste verandering: Augustus 30, 2008, 18:09:27 door Moraal »
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
doritos
Member
Full Member

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 30, 2008, 18:12:00 » |
|
he yannick,
TDK zijn tog The Dutch Killers? anyway welkom... ik heb geprobeerd je toe te voegen op Xfire, maar de username is niet in gebruik
ow het is doritos1992
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 30, 2008, 19:49:23 » |
|
he Yannick,
Op dit moment is het goed om voor een to aan te kloppen bij SilverBullet. We zoeken namelijk nog members voor het Goliath & Gladiator squad die regelmatig matches willen spelen. Iig 3v3 maar het streven is een 5v5 warteam. Een dergelijk war team bestaat uit 6 / 7 members die op elkaar ingespeeld zijn en regelmatig aan spelen toekomen.
Met andere woorden; welkom voor je to!
Smook.
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|