|
Smokey
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: September 01, 2011, 19:18:57 » |
|
Met dyslexie vergeet je af en toe nog wel eens een letter. Smokey bedoelde dat jij het antwoord al gaf door "Noobs!!" te zeggen  even wachten, ik moet mijn grap nu eerst zelf terug gaan lezen  inderdaad Vitrix, jij begrijpt mij. Dyslectie maakt niet dom, das wel duidelijk. 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: September 01, 2011, 19:20:30 » |
|
en idd, ik moet vaak erkennen, dat wij qua humor soms aan 2 woorden genoeg hebben, om elkaar te begrijpen. Thnx m8. Voor gabbers als jou doe ik dit dus. Normaal...ehhh Moraal is ook zo 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: September 01, 2011, 19:21:55 » |
|
zou Hawker het (nu) nog / al begrijpen? noob 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: September 01, 2011, 19:22:26 » |
|
maar ehhh, leuk dat je weer gejoint (?) bent Thomas! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: September 01, 2011, 19:23:36 » |
|
(ik ben nog steeds KING OF SPAM!)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: September 01, 2011, 19:48:16 » |
|
niemand op ts btw... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vitrix
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: September 02, 2011, 07:37:36 » |
|
Zit je wel op de goede TS (ts.team-silverbullet.nl)  Ik zat er gisteren tot ongeveer 20.15 uur
|
|
|
|
|
|
Nothing is True. Everything is Permitted.
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: September 02, 2011, 17:56:27 » |
|
zover ik weet wel, heb de client update niet gedraaid maar dat zou niet uit mogen maken en de ts zag er wel sb uit
dit forum is ook goed toeven voor android gebruikers....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: September 02, 2011, 22:18:28 » |
|
Zojuist nogmaals ervaren:
Black ops zuigt!
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
|