|
Stierenoog
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: Februari 25, 2008, 20:15:27 » |
|
o nix hoor ik ben alleen een xbox fan ipv ps er is 1 reden voor een ps: Gran Turismo
door PGR4 en FM2 (x360) is die behoefte lang zo groot niet meer (voor mij dan)
@ Hawker: het duurt nog even voordat de ps3 de x360 ownt; ze lopen mijlenver achter atm
Ik heb 1 keer een xbox controller in m'n klauwen gehad, 1000 knoppen :S Wat een kutdingen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: Februari 25, 2008, 20:45:47 » |
|
noem is iets?
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: Februari 25, 2008, 22:45:46 » |
|
o nix hoor ik ben alleen een xbox fan ipv ps er is 1 reden voor een ps: Gran Turismo
@ Hawker: het duurt nog even voordat de ps3 de x360 ownt; ze lopen mijlenver achter atm
Ik heb 1 keer een xbox controller in m'n klauwen gehad, 1000 knoppen :S Wat een kutdingen. haha (S)NES FTW!!!!
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: Februari 26, 2008, 08:58:40 » |
|
Ik heb 1 keer een xbox controller in m'n klauwen gehad, 1000 knoppen :S Wat een kutdingen. ik begrijp wat je bedoelt, sinds ik tot 20 kan tellen, is het al een stuk minder  ps. als je langskomt voor een potje DIRT, zal ik de overbodige knoppen wel afplakken met ductape...  Of je wilt misschien mijn stuurtje proberen?? NP.
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
vatoloco77
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: Februari 26, 2008, 19:46:44 » |
|
Ik vind dirt ook supervet, keertje online smoke of heb je hem nog niet op pc... zo te downloaden namelijk en online is mogelijk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stierenoog
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: Februari 26, 2008, 20:00:59 » |
|
K, stuurtjes zijn inderdaad wel ok. Wanneer heb je tijd? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: Februari 26, 2008, 23:42:11 » |
|
Ik vind dirt ook supervet, keertje online smoke of heb je hem nog niet op pc... zo te downloaden namelijk en online is mogelijk  op zich wel cool, kan jij mij een goede (en gemakkelijke) torrent toespelen van DIRT? aub svp
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: Februari 27, 2008, 00:40:21 » |
|
hmm het online stelt tog niet zoveel voor? je rijdt allebei je eigen race en die met de beste tijd wint... je rijdt niet egt tegen elkaar, toch?
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
vatoloco77
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: Februari 27, 2008, 09:39:29 » |
|
Ja het is inderdaad jammer dat je elkaar niet ziet (dat weet ik alleen niet zeker), maar als je op ts zit dan is het sowieso wel leuk... Smoke je kan dat spel downloaden op: www.thepiratebay.org
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|