|
Smokey
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: September 23, 2008, 10:43:05 » |
|
logisch want dat gaat ook nergens over. Nee, de discussie over welke kant een auto opgaat als je op een heuvel staat en je trapt je koppeling in en geeft gas. Dat zijn de issues van deze tijd Allie 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: September 23, 2008, 16:33:32 » |
|
well knap hoe je van een allie-tutorial over push 2 talk naar een discussie gaat over welke kant een auto opgaat als je op een heuvel staat en tegelijk de koppeling en gas intrapt in 1 pagina. Bravo!
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: September 23, 2008, 17:18:42 » |
|
well knap hoe je van een allie-tutorial over push 2 talk naar een discussie gaat over welke kant een auto opgaat als je op een heuvel staat en tegelijk de koppeling en gas intrapt in 1 pagina. Bravo!
Dat vind ik eigenlijk ook, respect daarvoor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: September 23, 2008, 21:54:39 » |
|
thnx, ik respecteer jullie respect.
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: September 24, 2008, 12:04:48 » |
|
thnx, ik respecteer jullie respect.
En visa versa natuurlijk 
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: September 24, 2008, 17:48:16 » |
|
nog even dit: wat blijft er over van onze theorieën in geval van Fox zijn Jetta?? Dat is namelijk een automaat.... Neutraaltje?? 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Sh0ck
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: September 24, 2008, 19:39:25 » |
|
nog even dit: wat blijft er over van onze theorieën in geval van Fox zijn Jetta?? Dat is namelijk een automaat.... Neutraaltje??  Neutraal Is anders als koppeling in trappen Meneer.. Dan had dit '' Wat gebeurt er als ik men auto op een helling in zen vrij slinger en dan gas geef '' stelling moeten zijn... Hij heb geen koppeling dus kan tie oowk nie intrappe! Ugh! 
|
|
|
|
|
|
The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame.
Hellsing,
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: September 24, 2008, 20:54:22 » |
|
nog even dit: wat blijft er over van onze theorieën in geval van Fox zijn Jetta?? Dat is namelijk een automaat.... Neutraaltje??  Neutraal Is anders als koppeling in trappen Meneer.. Dan had dit '' Wat gebeurt er als ik men auto op een helling in zen vrij slinger en dan gas geef '' stelling moeten zijn... Hij heb geen koppeling dus kan tie oowk nie intrappe! Ugh!  doe maar even goed nederlands leesbare zinnen dan o_O
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: September 24, 2008, 20:54:32 » |
|
roy?! vertaal is!
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: September 24, 2008, 21:36:45 » |
|
shadow lijkt te denken dat ik niet weet dat een automaat geen koppelingspedaal heeft en daarom denk ik met de neutraal stand hetzelfde effect te krijgen....
|
|
|
|
« Laatste verandering: September 25, 2008, 18:29:35 door Smokey »
|
|
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: September 25, 2008, 11:46:32 » |
|
Een automaat heeft wel degelijk een koppeling, meerdere zelfs. Alleen geen koppelingspedaal  Maar Shadow heeft gelijk, in mijn geval klopt de stelling niet meer. 
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
Sh0ck
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: September 25, 2008, 17:09:36 » |
|
Een automaat heeft wel degelijk een koppeling, meerdere zelfs. Alleen geen koppelingspedaal  Maar Shadow heeft gelijk, in mijn geval klopt de stelling niet meer.  Jaa whahah Als we zo gaan denken.. ((FOX ZE HEBBEN DAAR GEEN VERSTAND VAN!!! SSSTTTT....)) Dusss..
|
|
|
|
|
|
The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame.
Hellsing,
|
|
|
|