hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Gepost op: September 26, 2008, 13:08:29 » |
|
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: September 27, 2008, 06:23:51 » |
|
ik ga niet zeiken door te stellen dat de trainingen al om 13.00u begonnen waren want ik had al en streamer van ITV
toch bedankt dat je zo attent bent
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: September 27, 2008, 16:32:58 » |
|
Ik kies toch maar voor de UPC livestream  UPC mag dan wel het kutste bedrijf ooit zijn, de digitale TV hebben ze nu redelijk voor elkaar  * AllStar moet nog wel wat nieuwe coax kabel aanleggen, ben op de helft 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: September 27, 2008, 18:23:11 » |
|
de m8 waar ik altijd F1 mee kijk, zit daar in Singapore op Standford Bridge (ofso)....wat een bofferd...
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: September 27, 2008, 18:49:56 » |
|
de m8 waar ik altijd F1 mee kijk, zit daar in Singapore op Standford Bridge (ofso)....wat een bofferd...
Als het een echte m8 was had ie je meegenomen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: September 27, 2008, 19:10:44 » |
|
Als het een echte m8 was had ie je meegenomen  ik ben een getrouwde hetro met 2 kinderen en niet meer in staat om daar ff 4 weken rond te hangen. 12 jaar geleden...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|